ارتباط با فارسیکام

جهت ارتباط با فارسیکام می توانید از شماره‌های زیر تماس بگیرید.

درخواست جلسه پرزنتدرخواست اطلاعات CRM

واحد فروش
88547827 (021)
88547828 (021)
88547829 (021)
واحد پشتیبانی
88504921 (021)
88504754 (021)
sales@farsicom.com تهران، خیابان سهروردی شمالی، بین تقاطع عباس‌آباد و هویزه، کوچه متحیری، پلاک 60، واحد4

چگونگی و نحوه خرید نرم‌افزار crm مناسب

عملکردهای کلیدی یک نرم‌افزار سی ار ام

قبل از خرید نرم‌افزار crm باید بدانید یک نرم‌افزار سی ار ام چه عملکرهای کلیدی برای کسب و کار شما ارائه می کند:

  • مدیریت تماسهای مشتریان

    نرم‌افزار crm با امکان ذخیره و مدیریت اطلاعات مشتریان فعلی و مشتریان بالقوه ، امکان ارتباط با آنها در بهترین زمان و به بهترین روش را فراهم می کند.

  • ردیابی تعاملات با مشتریان

    با یک نرم افزار‌crm حرفه‌ای براحتی می توان تمامی مکاتبات و مراودات پرسنل با مشتریان را برای ارتباطات آینده و پشتیبانی بهتر نگهداری کرد.

  • اتوماسیون گردش کار

    ایجاد لیست وظایف، یادآوریها، تقویم، هشدارها و قالبهای آماده ایمیل و پیامک برای ارتباط بهتر و بهینه با مشتریان

  • گزارشگیری و آنالیز

    تولید گزارشاتی که بوسیله آنها می توان بر اساس اطلاعات موجود در سیستم crm  کارآیی و بهره وری شرکت و پرسنل را ردیابی و درنهایت بهبود بخشید.


هنگام تحقیق در مورد خرید نرم افزار crm چه چیزهایی  باید از فروشنده نرم افزار crm بپرسم؟

هنگام ارزیابی کردن فروشندگان نرم افزار سی ار ام، فقط به اطلاعاتی که آنها در اختیار شما می گذارند بسنده نکنید.

درخواست دموی crm بکنید، دمویی که فرشنده براحتی بتواند نرم افزار crm را همراه با ویژگیهای آن  برای شما توضیح دهد و به همه سئوالات شما با حوصله پاسخ دهد.

اگرچه که فقط هم نباید به یک دموی سی ار ام  بسنده کرده و بلافاصله خرید را انجام دهید، مطمئن شوید قبل از خرید نرم‌افزار سوالات مهمتان را از فروشنده نرم‌افزار سی ار ام بپرسید، پرسشهایی از قبیل:

  • مشتریان سی ار ام با چه قسمتهایی از نرم افزار crm بیشتر مشکل دارند؟

    فقط بر اساس گفته های نمایندگان فروش نرم افزار سی ار ام اقدام به تصمیم گیری نکنید.از فروشندگان بپرسید مشتریانشان بیشتر با چه قسمتهایی از سی ار ام مشکل دارند و با کسب و کار خودتان مقایسه کنید ، ببینید آیا شما هم ممکن است با این مشکلات مواجه شوید و اگر شدید راه حل چیست؟

  • هزینه اولیه راه اندازی نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان (crm) چقدر است؟

    اکثر شرکتهای فروشنده نرم افزار سی ار ام نرم افزار خود را به صورت ابری و بر اساس تعداد کاربر در ماه قیمت گذاری می کنند، قبل از خرید مطمئن شوید ایا باید هزینه ای برای راه اندازی هم در ابتدا پرداخت کنید؟

  • برای راه اندازی و اجرای نرم‌افزار Crm چقدر به کمک کارشناسان شرکت فروشنده نرم افزار crm نیاز پیدا خواهید کرد؟

    اگر در شرکت خود یک واحد IT یا کامپیوتر ندارید، قطعا باید مطمئن شوید که کارشناسان شرکت فروشنده به شما در راه اندازی سیستم crm کمک خواهند کرد.

  • آیا خرید و اضافه کردن کردن ماژولهای crm در آینده امکان پذیر و راحت است؟

    به مرور که با نرم‌افزار crm خریداری شده کار می کنید قطعا نیاز به اضافه کردن یک سری ماژولهای پیچیده تر مانند گردش کار ( work flow)، گزارش ساز حرفه ای و … به سیستم crm خود خواهید داشت، قبل از خرید نرم افزار مطمئن شوید اضافه کردن این ماژولها براحتی قابل انجام باشد.


نیازسنجی و تعدیل خواسته ها

معمولا هنگام خرید نرم افزار crm ، شرکتها لیست بلند بالایی از خواسته های خود را که اساسا ممکن است خواسته هایی باشد که ضرورتا نیاز فعلی شرکت نباشد را مبنای خرید خود قرار میدهند و از این موضوع مهم غافل میشوند که معمولا هر چقدر امکانات و انعطاف نرم افزار بیشتر میشود به همان نسبت پیچیدگی نرم افزار بیشتر میشود.

سوال مهم اینجاست که اگر یک نرم افزار پیچیده تهیه کنید آیا از پس استقرار آن برخواهید آمد؟

به تجربه برای من ثابت شده بسیاری از خریدارانی که وسواس بیش از حد در انتخاب نرم افزار به خرج میدهند از پس استقرار آن بر نمی آیند .

موضوع مهمی که در خرید نرم افزار حائز اهمیت است تعدیل اصولی خواسته است .

روش اصولی خرید نرم افزار تهیه لیستی از موارد ضروری است که بر اساس تجربه دریافته اید مورد نیاز شرکت شماست . اینکه این لیست چگونه تهیه شده است مهم است.

متاسفانه بارها دیده ام خریداران بدون شناخت کافی صرفا لیست امکانات نرم افزارهای گوناگون موجود در بازار را به عنوان لیست نیازمندی های خود تهیه میکنند .

پس از تهیه یک لیست مناسب و معقول از نیاز ها، آنرا با امکانات نرم افزار های مختلف تطبیق دهید ، مطمئنا هیچ نرم افزار پیدا نخواهید کرد که کاملا بر لیست شما منطبق باشد .

شما ناچار خواهید بود از خیر برخی از خواسته های غیرضروری خود بگذرید و اصطلاحا خواسته خود را تعدیل کنید.

نسخه های ابری ریسک خرید را کم می‌کنند

معمولا دموی نرم افزارها مدت محدودی قابلیت تست دارند و عملا نمی‌شود به دقت با آنها کار کرد، اگر قصد دارید یک نسخه دائمی و لوکال نرم‌افزار را تهیه کنید و هنوز به کارایی نرم‌افزار شک دارید بهتر است به صورت نسخه ابری به مدت محدود به صورت پایلوت نرم افزار را استفاده کنید.

با این کار با هزینه اندک میتوانید از نرم‌افزار استفاده کنید و اطلاعات واقعی در نرم‌افزار ثبت کنید. بعد از اینکه نرم افزار را مدت محدودی مثلا 3 ماه استفاده کردید قطع به یقین خواهید توانست عملکرد نرم افزار و کیفیت پشتیبانی شرکت فروشنده را ارزیابی کنید و حالا می توانید تصمیم بگیرید.