ارتباط با فارسیکام

جهت ارتباط با فارسیکام می توانید از شماره‌های زیر تماس بگیرید.

درخواست جلسه پرزنتدرخواست اطلاعات CRM

واحد فروش
88547827 (021)
88547828 (021)
88547829 (021)
واحد پشتیبانی
88504921 (021)
88504754 (021)
sales@farsicom.com تهران، خیابان سهروردی شمالی، بین تقاطع عباس‌آباد و هویزه، کوچه متحیری، پلاک 60، واحد4

گزارش ساز ، آنالیز و پیش بینی ها

همه دپارتمانهای بازاریابی و فروش سعی در ساده و بهینه سازی امور داخلی خود هستند. همه مدیر فروشها تلاش می کنند حداکثر فروش را با کمترین هزینه داشته باشند و یا حداقل در هر فروشی به صورت موردی کمترین هزینه را انجام دهند که در نهایت بیشترین سود را عاید شرکت کنند، مدیران با بررسی نمودارهای مختلف سعی در اتخاذ تصمیم های مهم برای شرکت یا سازمان در جهت بالا بردن راندمان کاری و بهبود انجام کاراها هستند. همه این موارد فقط با آنالیز داده های سیستم قابل انجام می باشد. نرم افزار ارتباط با مشتری فارسیکام (روش) با ارائه تعداد متعددی گزارش در فرمت های مختلف به شما در آنالیز و پیش بینی ها کمک می کند.

گزارش ساز

یکی از مهمترین کاربردهای هر سیستم نرم افزاری اخذ خروجی های مورد نیاز از آن می باشد. این قابلیت در نرم افزار CRM شرکت فارسیکام در شکل یک «گزارش ساز» قدرتمند در اختیار کاربران قرار گرفته است. از مزایای این سیستم امکان ساخت گزارشات مورد نظر توسط خودتان می باشد. با استفاده از دیتاهای وارد شده در CRM می توانید گزارش های مختلفی ایجاد نمایید، سیستم گزارش ساز بخش های جدول های متعددی در اختیار کاربر ها قرار میدهد و کاربران نرم افزار CRM می توانند با انتخاب این جداول به داده های آن دسترسی پیدا کرده و اطلاعات آنها را مشاهده نمایند و در صورت نیاز اطلاعات را فیلتر کرده. انتخاب نوع نمودار، نمودار مقایسه ای، نحوه صفحه بندی اطلاعات، نمایش اطلاعات به صورت نموداری یا متنی از دیگر امکانات گزارش ساز نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری فارسیکام می باشد.

گزارش ساز

در گزارش ساز crm می توانید

– یکبار گزارش خود را طراحی کنند و در هنگام مشاهده نتیجه گزارش با فیلتر های مختلف آن را مشاهده نمایند.
– گزارش های مورد نیاز خود را با سلیقه و دلخواه خود در یک محیط یکپارچه WYSIWYG (مشاهده آنلاین خروجی در هنگام ساخت) طراحی کنند و همزمان با طراحی با سرعتی بسیار بالا نتیجه را نیز مشاهده نمایند.
– بیش از پنجاه گزارش که بصورت پیش فرض در سیستم طراحی شده، استفاده کنند و در صورت لزوم آنها را ویرایش کنند.
– آخرین گزارش ها را از سایت CRM، دانلود کرده و بر روی نرم افزار نصب کنند.
– خروجی PDF و Excel گزارشات را تهیه نمایند.
– سطوح دسترسی به گزارشات را در لایه های مختلف تنظیم نمایند.

اتصال به دیتابیس ها

گزارش ساز نه تنها قابلیت گزارشگیری از CRM را دارد، بلکه کاربران این گزارش ساز می توانند این زیر سیستم را به سایر نرم افزار های تحت بانک اطلاعاتی MS SQL Server متصل نمایند و با استفاده از موتور قدرتمند این نرم افزار، فقط با چند کلیک ساده گزارش های مورد نیاز خود را از سایر سیستم ها نیز تهیه نمایند. با استفاده از سیستم گزارش ساز می توان به دیتابیس های مختلف وصل شد و اطلاعات مورد نظر را در نرم افزار CRM نمایش داد، به طور مثال با اتصال به دیتایس نرم افزار حسابداری می توان اطلاعات مورد نیاز را برای هر مشتری را در بخش مشاهده اطلاعات مشتری نمایش داد، با این کار اطلاعات حسابداری هر مشتری به صورت نموداری یا متنی در داخل اطلاعات مشتری قابل دسترسی می باشد.

اتصال به دیتابیس گزارش ساز

گزارشات نمونه

بیش از پنجاه گزارش متنوع از داده های سیستم با گزارش ساز فارسیکام طراحی شده است که به سادگی در اختیار کاربران می باشد. گزارش ها با فیلتر های مختلف نمایش داده می شود که در هنگام مشاهده می توان با فیلتر های قرار داده شده گزارش مورد نیاز را دقیق تر بررسی کرد. می توانید این گزارش ها را به راحتی دانلود و روی CRM خود نصب نمایید و آنها را ویرایش نمایید، مجوز های دسترسی آنها را تغییر دهید و به شکلی که خودتان می پسندید درآورید.

دانلود گزارش

نمودارهای متنوع

قابلیت مهم دیگری که کاربران CRM همواره نیاز دارند، مشاهده روند و تغییرات در یک گزارش می باشد که این امر، در گزارش ساز با قرار دادن بخشی با عنوان چارت و نمودار در اختیار کاربران قرار گرفته است. چه در زمان طراحی گزارش و چه در زمان مشاهده گزارش می توانید نوع نمودار خود را انتخاب کنید. این نمودار ها فقط تصویر نیستند و به صورت interactive (تعاملی) می باشند و بسته به رفتار کاربران قابلیت های متنوعی دارند.
گزارش ساز نیاز های گزارشگیری کاربران را برطرف می نماید. با این امکان دیگر لازم نیست تا برای اخذ گزارش های جدید، منتظر به روز شدن یا نسخه جدید نرم افزار باشید. خودتان می توانید گزارش خودتان را طراحی کنید یا دانلود کنید.

یکی از مهمترین کاربردهای هر سیستم نرم افزاری اخذ خروجی های مورد نیاز از آن می باشد. این قابلیت در نرم افزار CRM شرکت فارسیکام در شکل یک «گزارش ساز» قدرتمند در اختیار کاربران قرار گرفته است. از مزایای این سیستم امکان ساخت گزارشات مورد نظر توسط خودتان می باشد.

گزارش ساز در بخش‌های مختلف CRM

امکان استفاده از گزارش ساز در داشبورد وجود دارد، کاربران crm می توانند در داشبورد خودشان بلاک گزارش را اضافه کرده و گزارش های مورد نظر خود را مشاهده نمایند همچنین امکان انتخاب فیلتر برای هر گزارش در بخش داشبورد وجود دارد و نحوه نمایش گزارش به صورت نموداری یا متنی.

در بخش اطلاعات مشتری ها می توان تمام گزارش هایی که مربوط به مشتری می باشد با وارد شده به اطلاعات مشتری، گزارش ها را با فیلتر مشتری انتخاب شده مشاهد نمود. با این امکان کاربران CRM می توانند تمام گزارش های مربوط به آن مشتری را مشاهده نمایند و دیگر نیازی نیست که در بخش نمایش گزارش با اطلاعات مشتری فیلتر نمایند، در این بخش اطلاعات نمایش داده شده با مشتری فیلتر می شود.

همچین امکان دسته بندی گزارش ها وجود دارد با دسته بندی گزارش ها با وارد شدن به بخش های مختلف می توان تمام گزارش های مربوط به آن بخش را مشاهده نمود.

گزارش ساز در بخش مشتری