ارتباط با فارسیکام

جهت ارتباط با فارسیکام می توانید از شماره‌های زیر تماس بگیرید.

درخواست جلسه پرزنتدرخواست اطلاعات CRM

واحد فروش
88547827 (021)
88547828 (021)
88547829 (021)
واحد پشتیبانی
88504921 (021)
88504754 (021)
sales@farsicom.com تهران، خیابان سهروردی شمالی، بین تقاطع عباس‌آباد و هویزه، کوچه متحیری، پلاک 60، واحد4

قیمت نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری

فروش نرم افزار CRM به صورت لوکال و ابری

نسخه روی ابر

  • مشتری از نرم افزار روی اینترنت استفاده میکند و به ازای تعداد کاربر و مدت استفاده هزینه را پرداخت می‌نماید، مزایای استفاده از نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری روی ابر در اینجا قابل مشاهده است.
  • اطلاعات مشتری روی سرورهای امن داخلی ذخیره سازی می شود و هر مشتری داری یک دیتابیس مجزا خواهد بود.
  • جهت محاسبه قیمت نرم افزار هزینه نسخه استاندارد به اضافه هزینه هر یک از ماژولهای انتخابی زیر در تعداد کاربر و تعداد ماه ضرب می‌شود.
هر کاربر
88,000 تومان ماهیانه

نسخه استاندارد

نسخه آزمایشی
رایگان

برای آشنایی بیشتر با امکانات نرم افزار به صورت رایگان برای مدت محدود استفاده نمایید

امکانات و زیرسیستمها

در صورت نیاز می توانید زیرسیستم های زیر را هم انتخاب نمایید:

38،000 تومان کاربر/ماه

38،000 تومان کاربر/ماه

38،000 تومان کاربر/ماه

تخفیف پله‌ای

به ازای هر ۳ کاربر ۵ درصد و هر ۶ ماه ۵ درصد تخفیف در هنگام خرید لحاظ می شود.

  • نمایش کالر آی دی: این امکان در نسخه استاندارد نرم افزار موجود است، اگر مرکز تلفن شما سیستم ویپ مبتنی بر استریسک است نیاز به دستگاه کالر آیدی نیست ولی اگر سانترال معمولی و یا اینکه فقط خط شهری دارید نیاز به خرید دستگاه کالر‌آیدی هم خواهد بود ، می‌توانید بعد از خرید نرم افزار ، از اینجا اقدام به خرید دستگاه کالرآیدی کنید.
  • زیر سیستم گردش کار: برای فرایندهای مختلفی که در شرکت شما رخ می دهد میتوانید چرخه های مختلف کاری تعریف نمایید تا بر مبنای طراحی شما نرم افزار بداند چه زمانی چه کاری را باید انجام دهد.
  • زیر سیستم باشگاه مشتریان: این زیر سیستم امکان عضویت مشتریان در پنل پشتیبانی CRM شما را فراهم می‌کند و مشتری میتواند درخواستهای خود را ثبت و پیگیری نماید همچنین امکان پر کردن فرمهای مورد نظر شما و پرداخت آنلاین را در پنل پشتیبانی به مشتریان میدهد. این زیر سیستم مناسب شرکتهایی است که مایلند مرکز پشتیبانی اینترنتی داشته باشند، همچنین از این پنل میتوان برای ارتباط با نمایندگان استفاده کرد.
  • زیر سیستم ثبت اسناد مالی: ثبت دریافتها و پرداختها و اسناد مالی
  • زیر سیستم گزارش ساز: گزارشات متنوعی در نسخه استاندارد وجود دارد با این حال اگر بخواهید گزارشاتی دیگر بر اساس نیاز خود از اطلاعات نرم افزار و یا دیگر دیتابیس هایی که امکان ارتباط با آنها وجود دارد بسازید به این زیر سیستم نیاز خواهید داشت، لازم به ذکر است این زیر سیستم به قدری اطلاعات فنی نیاز دارد.
  • ماژول ارتباط ووکامرس با CRM: این ماژول زمانی که در ووکامرس (افزونه فروشگاه ساز وردپرس) خریدی انجام شود، متناظر با آن خرید در CRM یک مشتری ایجاد و یک پیش فاکتور منطبق با سفارش ثبت می‌کند. 
  • زیر سیستم چت آنلاین با مشتریان:  امکان ایجاد باکسهای مختلف چت جهت قرار دادن در وب سایتها و امکان گفتگوی آنلاین مشتریان با کارشناسان
  •  امکانات پیشرفته فرم ساز: امکانات پیشرفته بخش فرم ساز شامل امکان پرداخت آنلاین در فرم ، امکان احراز هویت ثبت کننده فرم ، وب هوک و پارامترهای لینک فرم و همچنین قابلیت نمایش اطلاعات فرمها در کانبان بورد ، تقویم و قابلیت ویرایش سریع اطلاعات فرمها است .
  • زیر سیستم رزرو وقت: با این امکان قابلیت ایجاد و به اشتراک گذاری فرمهای رزرو وقت فراهم می‌شود . امکان تنظیم شیفتهای کاری ، مدت زمان سرویس ، زمان استراحت ، تعیین بازه فعالیت و عدم فعالیت در این بخش وجود دارد. همچنین با توجه به قرار گیری این بخش در فرمها مشتری میتواند علاوه برا اشتراک لینک مستقیم ، فرم رزرو وقت ساخته شده را در وب سایت خود قرار دهد.

نصب نرم افزار روی سرور مشتری

در این حالت نرم افزار به همراه یک قفل سخت افزاری روی سرور مشتری (یک کامپیوتر مناسب در محل مشتری) نصب می شود و مشتری می تواند بدون نیاز به اینترنت روی شبکه داخلی خود نرم افزار را استفاده کند. پشتیبانی در سال اول طبق شرایط معین رایگان است و بعد از آن با عقد قرارداد ممکن خواهد بود. جهت اطلاع از قیمت نرم افزار crm به صورت لوکال با فارسیکام تماس بگیرید.

نصب بر روی سرور مشتری CRM

آیا امکان تغییر امکانات و تعداد کاربران بعد از خرید وجود دارد؟

چنانچه به صورت ابری نرم افزار را خریداری کرده اید در هر زمانی بعد از خرید می توانید نسبت به افزایش تعداد کاربر و یا خرید ماژولهای دیگر اقدام نمایید، همچنین در پایان دوره، زمانی که می خواهید نرم افزار خود را تمدید کنید میتوانید نسبت به کاهش تعداد کاربران و یا ماژول های دیگر اقدام نمایید.
در حالت لوکال فقط میتوانید تعداد کاربران و یا ماژول ها را افزایش دهید و نمی توانید کم کنید.

آیا نرم افزار آموزش حضوری دارد؟

نسخه های ابری به مدت یک نفر ساعت در محل دفتر شرکت در تهران آموزش رایگان دارند. برای مشتریانی که در تهران حضور ندارد آموزش به صورت تلفنی و ریموت انجام می شود، چنانچه بیش از این مدت نیاز به آموزش وجود داشته باشد این کار با پرداخت هزینه ممکن خواهد بود

آیا برای پشتیبانی نیاز به پرداخت هزینه است؟

در حالت استفاده به صورت ابری هیچ هزینه اضافی بابت پشتیبانی پرداخت نمی شود مگر زمانی که مشتری نیازمند خدمات حضوری است.

در صورت تمدید نکردن دوباره می شود تمدید کرد؟

بله امکان پذیر است، فارسیکام حداقل 3 ماه اطلاعات و دیتابیس مشتریان را نگه میدارد تا در صورت برگشت مشتری بتواند دوباره سرویس قبلی خود را تمدید نمایید.

در صورت نیاز آیا می‌توان فضای ذخیره سازی را افزایش داد؟

بله، در صورت نیاز به فضای بیشتر می توانید فضای ذخیره سازی را افزایش دهید.

نسخه های جدید نرم افزار چگونه در اختیار مشتریان قرار می گیرد؟

نسخه های ابری به صورت اتوماتیک به روز رسانی می شوند.

نحوه پشتیبانی نرم افزار چگونه است؟

مشتریان می توانند با عضویت در مرکز پشتیبانی فارسیکام به آدرس http://support.farsicom.com از خدمات پشتیبانی استفاده نمایند و یا در صورت نیاز از طریق تماس تلفنی راهنمایی های لازم را دریافت کنند

خرید آنلاین نرم افزار CRM

دریافت آنی نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری بعد از خرید