ارتباط با فارسیکام

جهت ارتباط با فارسیکام می توانید از شماره‌های زیر تماس بگیرید.

درخواست جلسه پرزنتدرخواست اطلاعات CRM

واحد فروش
88547827 (021)
88547828 (021)
88547829 (021)
واحد پشتیبانی
88504921 (021)
88504754 (021)
sales@farsicom.com تهران، خیابان سهروردی شمالی، بین تقاطع عباس‌آباد و هویزه، کوچه متحیری، پلاک 60، واحد4

یاد آوری ها

با استفاده از این ابزار، هر کارمند می تواند برای خود و سایر همکاران در مورد یک فعالیت، تاریخ، یا وظیفه، یادآوری ایجاد نماید. تمامی یادآوریها را می توان برای یک تاریخ خاص و یا به صورت دوره ای (ماهانه یا سالانه) تعریف کرد.

همچنین علاوه بر نمایش یادآوری در داخل محیط نرم افزار، امکان ارسال یادآوری از طریق پیامک و ایمیل نیز در نظر گرفته شده است. یکی از خصوصیات بارز این ویژگی، امکان لینک کردن مشتری به یادآوری است تا تمامی اطلاعات مشتری مربوطه به درستی و سهولت در دسترس مسئول مربوطه قرار بگیرد.

زمانبندی

سیستم یادآوری با استفاده از موتور زمانبندی به شما اجازه می دهد هر نوع زمانبندی را برای یادآوری ها تنظیم نمایید . می توانید یادآوری را بر اساس فیلد فرم های پر شده بر روی سیستم انجام دهید مثلا زمانی که فرم خدمات پشتیبانی دارید می توانید چند روز مانده به تاریخ انقضای خدمات پشتیبانی سیستم با استفاده از یادآوری به شما اعلام کند و یا بر اساس فیلد های مشتری ها این یاد آوری ها را تنظیم نمایید که در یک زمان خاصی نسبت به فیلد مشتری سیستم یادآوری را برای شما ارسال نماید. زمانی که شما در محل کار خود حضور ندارید سیستم با ارسال پیامک به شما یادآوری کند.

با استفاده از فیلد های فرم و یا مشخصه های مشتری می توانید تعیین کنید که چند روز قبل یا چند روز بعد یا در همان روز از فیلد تاریخ مشخص شده در فرمی یا مشتری برای کاربر نرم افزار CRM یادآوری ارسال شود که می توان به صورت پیامک، ایمیل یا فقط نمایش در نرم افزار CRM باشد، تمام یادآوری ها در مرکز اعلانات نمایش داده می شود هر کاربر می تواند تنظیمات اعلان یادآوری را در این مرکز برای خود انجام دهد. انتخاب نوع صدای اعلان یادآوری یا بی صدا کردن آن، نمایش یادآوری در مرورگر زمانی که در صفحه CRM نباشید با استفاده از اعلان مرورگر یادآوری نمایش داده می شود و ارسال از طریق ربات تلگرام، در صورتی که کاربر در CRM آنلاین نباشد یادآوری برای اکانت تلگرام کاربر ارسال می شود.

اعلان یادآوری

یادآوری در رویداد

در بخش رویداد نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری فارسیکام میتوان یادآوری هایی برای نزدیک شدن اجرای رویدادهای ثبت شده انجام داد، این یادآوری ها در قالب دقیقه، ساعت و روز می باشد که می توان تنظیمات مورد نیاز خود را برای یادآوری رویداد انجام داد، مثلا 1 روز مانده به اجرای رویداد یادآوری برای کاربرانی که در رویداد هستند ارسال شود تا یا چند دقیقه مانده، تا کاربران کارهای لازم برای اجرای رویداد را به درستی و در ساعت خود انجام دهند.

یادآوری در رویداد