ارتباط با فارسیکام

جهت ارتباط با فارسیکام می توانید از شماره‌های زیر تماس بگیرید.

درخواست جلسه پرزنتدرخواست اطلاعات CRM

واحد فروش
88547827 (021)
88547828 (021)
88547829 (021)
واحد پشتیبانی
88504921 (021)
88504754 (021)
sales@farsicom.com تهران، خیابان سهروردی شمالی، بین تقاطع عباس‌آباد و هویزه، کوچه متحیری، پلاک 60، واحد4

نرم افزار CRM روش و Mailchimp

شاید این پرسش پیش بیاید که با توجه به اینکه لیست همگی مشتریان را در نرم افزار سی ار ام فارسیکام داریم چگونه بصورت حرفه ای تبلیغات ایمیلی توسط سی ار ام فارسیکام ارسال کنیم.

قبل از هر چیزی بهتر است بگویم ما در فارسیکام همیشه تلاش می کنیم ایده های جدید را پیاده سازی کنیم و در صورت نیاز به امکانی که قبلا توسط بقیه طراحی و تولید شده است، ترجیح می دهیم از امکانات حرفه ای بقیه استفاده کنیم و دوباره این چرخ را از نوع اختراع نکنیم.

به همین خاطر است که تلاش کرده ایم که نرم افزار خود را در هر زمینه با بهترینهای آن مجتمع کنیم.

مثلا برای ورژن انگلیسی با توجه به اینکه بزرگترین و پرکاربردترین سیستم حسابداری نرم افزار Quick book می باشد نرم افزار سی ار ام فارسیکام با این نرم افزار بصورت حرفه ای مجتمع می باشد.

یا اینکه تقویم نرم افزار بصورت کامل با تقویم گوگل مجتمع می باشد.

یکپارچه سازی با mailchimp

برای سیستم ایمیل البته خود نرم افزار دارای سیستم ارسال ایمیل تبلیعاتی می باشد و خیلی از مشتریان هم از آن استفاده می کنند ولی بهرحال mailchimp سیستمی است که سالها در این زمینه فعالیت کرده و خیلیها با توجه به اینکه به این سیستم اشنایی دارند دوست دارند از این سیستم برای تبلیغات ایمیلی خود استفاده کنند.

mailchimp

mailchimp

به همین علت نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری فارسیکام (روش) با نرم افزار mailchimp کاملا مجتمع شده است، یعنی اینکه در صورتی که حساب Mailchimp دارید می توانید براحتی لیست مشتریان خود را از داخل نرم افزار فارسیکام بصورت یک لیست مجزا به mailchimp منتقل کنید.

شاید بگویید خوب این کار را با خروجی اکسل هم می توان انجام داد، درست است ولی با این امکان نیازی به دریافت فایل اکسل و آپلود آن به سیستم Mailchimp نمی باشد.

اگر پرسشی در این زمینه داشتید با فارسیکام تماس بگیرید و اطلاعات بیشتر را دریافت کنید.