ارتباط با فارسیکام

جهت ارتباط با فارسیکام می توانید از شماره‌های زیر تماس بگیرید.

درخواست جلسه پرزنتدرخواست اطلاعات CRM

واحد فروش
88547827 (021)
88547828 (021)
88547829 (021)
واحد پشتیبانی
88504921 (021)
88504754 (021)
sales@farsicom.com تهران، خیابان سهروردی شمالی، بین تقاطع عباس‌آباد و هویزه، کوچه متحیری، پلاک 60، واحد4

تقویم کاری

قرار ملاقات ها، یادآوری ها، رویداد ها و … جزء مواردی هست که یک کارمند همیشه باید در تقویم کاری به یاد داشته باشد که امروز یا در روز بعد به همه آنها رسیدگی شود، یک سری اطلاعات دیگر هم در تقویم گوگل یا اتولوک ثبت شده که به آنها هم باید رسیدگی کرد، جمع کردن این اطلاعات که هر کدام در یک قسمت مجزا یا در سیستم های مجزا ثبت شده کاره دشوار است و باعث پراکندگی اطلاعات می شود و باعث افت کارایی کارمندان می شود.

تقویم کاری در نرم افزار crm

تقویم کاری

یکی از بخش های مهم crm نگاشتن تقویم کاری می باشد، در نرم افزار CRM فارسیکام تقویم کاری قرار داده شده که همه این اطلاعات را برای شما جمع آوری کرده و درقالب تقویم نمایش می دهد. یکی از ویژگی های این سیستم real-time (بلادرنگ) بودن آن است، یعنی کاملا به صورت آنلاین این اطلاعات را نمایش می دهد در صورتی که در قسمتی از نرم افزار یادآوری جدیدی ثبت شد که مربوط به شما می باشد در همان لحظه در این تقویم به شما نمایش داده می شود.

قابل اتصال با google و outlook

در صفحه مدیریت زمانبندی با تنظیم ارتباط با تقویم گوگل و یا اوتلوگ میتوانید علاوه بر یادآوری و رویدادهایی که در نرم افزار crm تنظیم شده، یادآوری هایی که در تقویم گوگل و یا اوتلوگ هم تنظیم شده را در این بخش نمایش دهید. با انتخاب نوع تقویم خود در گوگل یا اوتلوگ تمام اطلاعات موجود به صورت دو طرفه بین نرم افزار ها انتقال داده می شود و رویدادهای نرم افزار CRM به تقویم گوگل و اوتلوگ منتقل شده و همچنین رویدادهای تقویم های گوگل و اوتلوگ به نرم افزار CRM منتقل و قابل مشاهده می باشد. همگام (sync) شدن تقویم کاری با تقویم های google و outlook به صورت اتوماتیک باعث افزایش کارایی استفاده از این تقویم می شود.

فرم در تقویم

یکی از ابزارهای ویژه تقویم کاری، نمایش اطلاعات فرم ها در تقویم کاری می باشد، فرم هایی که فیلدهای تاریخ و ساعت داشته باشند را می توان در تقویم کاری نرم افزار crm نمایش داد، مثلا فرمی برای پشتیبانی از محصولتان طراحی کردین که در این فرم فیلد تاریخ بازدید وجود دارد که در آن تاریخ باید از محصول بازدید شود. به راحتی می توانید این تاریخ ها را در تقویم کاری خود مشاهده کرده و برای انجام به موقع کارها برنامه ریزی بکنید. انتخاب فیلترهای ذخیره شده در فرم مربوطه این کمک را می کند که فقط فرم هایی نمایش داده شود که اطلاعات آن فرم ها را نیاز دارید، مثلا در فرم تمدید، می توانید انتخاب کنید که مربوط به کالای خاصی باشد با رنگ بندی متفاوتی در تقویم کاری نمایش داده شود

مشخصه مشتری در تقویم

با انتخاب گروه مشتری خاصی می توان مشخصه های مشتری که به صورت تاریخ می باشند را در تقویم کاری نمایش داد. مثلا فیلد تاریخ تولد مشتری، یا مشخصه هایی که مربوط به تاریخ می باشد با انتخاب رنگبندی و گروه مشتری نمایش داد تا تمام اطلاعات موجود در دسترس باشد تا برای انجام کارها برنامه ریزی و اولویت بندی انجام شود.

نمایش فیلترهای یادآوری، گردش کار، ایمیل، پیامک، زمانبندی ها، اطلاعات مشتری، رویدادها، کارها و مناسبت و تعطیلات رسمی در تقویم کاری با توجه به نیاز هر کاربر باعث افزایش کارایی و سریعتر انجام دادن کارها می شود.