ارتباط با فارسیکام

جهت ارتباط با فارسیکام می توانید از شماره‌های زیر تماس بگیرید.

درخواست جلسه پرزنتدرخواست اطلاعات CRM

واحد فروش
88547827 (021)
88547828 (021)
88547829 (021)
واحد پشتیبانی
88504921 (021)
88504754 (021)
sales@farsicom.com تهران، خیابان سهروردی شمالی، بین تقاطع عباس‌آباد و هویزه، کوچه متحیری، پلاک 60، واحد4

تگ در نرم افزار CRM فارسیکام

تگ در نرم افزار CRM فارسیکام ، کلیدواژه‌ای است که به اطلاعات نرم‌افزار از جمله رویدادها ،فروش‌ها ،تسک‌های گردش کار ، وقایع مشتری و مانند اینها اختصاص داده می‌شود تا توضیحی اضافی به آنها بیفزاید.

تگ‌ها در واقع عباراتی هستند که میتوان به کرات از آنها در داده های اطلاعاتی نرم افزار CRM استفاده کرد تا به نوعی اطلاعات گروه بندی شده و اجازه می‌دهد بتوان دوباره آن اطلاعات را از طریق جستجوی این تگ‌ها پیدا کرد.

گزارش‌گیری از اطلاعات بر اساس این تگ‌ها کاربردهای مدیریتی متعددی ایجاد می‌کند و میتواند مبنای گزارشات تجمعی مفیدی باشد.

تگ‌ها معمولاً به طور شخصی ، عمومی و یا سیستمی در نرم افزار CRM ایجاد شده و مورد استفاده قرار می‌گیرد.

در واقع تگ‌ها چیزی شبیه هشتگ در شبکه های اجتماعی هستند.

چگونگی درج و تایید تگ

استفاده از تگ‌ها به هدف راهنمایی کاربران در یافتن مطالب مرتبط انجام می‌گیرد.

زیاد شدن تعداد تگ‌ها موجب سردرگمی کاربران، زیاد شدن بیش از حد دسته‌بندی‌هایی کم استفاده و نامناسب خواهد شد.

به عنوان مثال اگر کاربری یک تگ با عنوان “ارسال بسته پستی” ایجاد کند و کاربر دیگری تگ مشابهی با عنوان “ارسال پاکت پستی” ایجاد کند، هرچند این دو تگ دو عبارت مختلف هستند ولی در واقع یک معنی می‌دهند و تکرار آن در اطلاعات و گزارشات اشکال ایجاد می‌کند.

نکته مهم دیگر این است که تگ‌ها نباید زیاد بزرگ باشند. شاید بهتر باشد حداکثر 3 کلمه باشند.

برای جلوگیری از تکرار تگ‌های مشابه و یا درج تگ‌های بی ربط توسط کاربران ، سیستمی در نرم افزار CRM فارسیکام قرار داده شده است تا مدیر ( یا کاربرانی که دسترسی دارند ) بتواند تگ‌های درج شده توسط کاربران را بررسی ، تایید ، ویرایش ، حذف و یا جایگزین کند .

مدیریت تگ

مدیریت تگ

تگ در رویداد:

معمولا در بخش رویداد نرم افزار CRM موضوعاتی از قبیل جلسات فروش ، جلسه برگزاری کلاس آموزش ، ارائه خدمات به مشتری ، جلسه مربوط به انعقاد قرارداد و نظایر اینها ثبت میشود . در زمان ثبت رویداد میتوان از تگ‌هایی نظیر : پرزنت – آموزش – نصب – قرارداد و نظایر اینها استفاده کرد. بر اساس این تگ‌های میتوان گزارشات تجمعی ایجاد کرد تا مشخص شود چند درصد رویدادها اختصاص به چه تگ‌هایی دارد.

تگ در وقایع مشتری:

بسیاری از کارهایی که در خصوص مشتری در نرم افزار CRM فارسیکام انجام می‌شود توسط خود نرم افزار انجام می‌شود و تگ مناسب آن به صورت سیستمی در وقایع مشتری درج می‌شود ، به عنوان مثال اگر برای مشتری ایمیل و یا پیامک ارسال شود و یا به مشتری تماس گرفته شود و یا اینکه مشتری تماس بگیرید خود سیستم تگ‌های مناسب را در وقایع مشتری درج می‌کند .

اگر کاری برای یک مشتری انجام شود که خارج از نرم افزار باشد باید تگ مناسب در هنگام ثبت وقایع درج شود ، مثلا اگر برای مشتری یک بسته از طریق پست ارسال می‌شود ، کاربر میتواند یک واقعه در بخش وقایع مشتری به صورت دستی ایجاد کند و در متن آن شماره رهگیری مرسوله را درج کند و در بخش تگ از عبارت : “ارسال پستی” استفاده کند.

در این بخش با کلیک روی هر کدام از تگ‌ها ،تمام وقایع دارای این تگ نمایش داده خواهد شد. و یک فیلتر بر اساس آن ایجاد خواهد شد.

تگ در وقابع مشتری

تگ در وقابع مشتری

تگ در فروش:

یک مثال از کاربرد تگ‌ها در فرایند فروش ثبت دلایل فروش ناموفق است .

مشخص شدن دلایل عدم تحقق فروش برای فروشنده بسیار اهمیت دارد. اگر موانع سد راه فروش مشخص باشد مدیر میتواند راهکار مناسب را اتخاذ کند .

هنگامی که در فرایند فروش ، فروش ناموفق می‌شود پنجره ای برای درج دلایل فروش ناموفق باز می‌شود. فروشند باید تگ مناسب را درج کند ، به عنوان مثال : “عدم انطباق با نیاز” ، “قیمت بالا” ، “شرایط قرارداد” و نظایر این .

گزارش دلایل فروش ناموفق در داشبورد بخش فروش نرم افزار CRM فارسیکام وجود دارد که بر اساس تجمیع این تگ‌ها ایجاد شده است .

گزارش تگ های فروش ناموفق

گزارش تگ های فروش ناموفق

تگ در تسک‌های گردش کار:

در صفحه نمایش تسکهای گردش کار لیستی از کارها نمایش داده می‌شود که بعضا ممکن است زیاد باشند .

یک کاربر تگ در این بخش برای دسته بندی این تسکها است . به عنوان مثال تگ هایی از قبیل “مهم” ، یا “کم اهمیت” می‌تواند در این بخش مورد استفاده قرار گیرد ، همچنین در این بخش میتوان تگ ها را به صورت رنگی مورد استفاده قرار داد.

در این بخش هم میتوان با کلیک روی تگ ، تمام تسکهایی که این تگ را دارند فیلتر کرد.