ارتباط با فارسیکام

جهت ارتباط با فارسیکام می توانید از شماره‌های زیر تماس بگیرید.

درخواست جلسه پرزنتدرخواست اطلاعات CRM

واحد فروش
88547827 (021)
88547828 (021)
88547829 (021)
واحد پشتیبانی
88504921 (021)
88504754 (021)
sales@farsicom.com تهران، خیابان سهروردی شمالی، بین تقاطع عباس‌آباد و هویزه، کوچه متحیری، پلاک 60، واحد4

ارتباط CRM با نرم افزارهای دیگر با به کارگیری گزارش ساز

پر واضح است داشتن یک نرم افزار کامل که بتواند خواسته های مختلف نرم افزاری استفاده کننده را برآورده سازد بسیار ایده آل است . اینکه برای هر کاری لازم باشد یک نرم افزار استفاده شود علاوه بر هزینه مادی ، سختیها و دوباره کاری های زیادی نیز برای کاربران ایجاد می کند . با این وجود پیدا کردن یک نرم افزار یکپارچه که تامین کننده همه نیاز های شما باشد ، اگر کار غیر ممکنی نباشد بسیار دشوار است . بنابراین شرکت ها ناگزیر به استفاده از نرم افزارهای مختلف هستند .

راه حلی که در نرم افزار CRM فارسیکام برای ارتباط آسان نرم افزار های مختلف ارائه شده بسیار جالب ، کاربردی و در عین حال عملی است .

مسئله را با یک مثال ادامه می دهم ، فرض کنید شما نرم افزار CRM فارسیکام را استفاده می کنید ، هنگامی که مشتری شما تماس می گیرد نرم افزار CRM با توجه به اینکه می تواند به مرکز تماس شما مرتبط باشد اطلاعات تماس گیرنده را نمایش می دهد و شما به راحتی به پروفایل مشتری دسترسی پیدا می کنید . اگر سوابق مالی مشتری شما در نرم افزار حسابداری دیگری باشد در حالت عادی برای دیدن وضعیت مالی مشتری باید به نرم افزار حسابداری خود مراجعه کنید . که اینکار صد البته کار سختی است . اگر بتوانید در همان نرم افزار CRM سابقه مالی را به صورت یک گزارش که مستقیما از بانک اطلاعاتی نرم افزار مالی شما استخراج شده است ببینید دیگر نیازی نخواهد بود به نرم افزار حسابداری مراجعه کنید .

در گزارش ساز نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری فارسیکام این امکان وجود دارد که connection string های دیتابیس های دیگر را هم اضافه کنید ، بعد از آن ، گزارش ساز لیستی از Table ها و View های دیتابیس را نمایش می دهد ، اگر اطلاعات کافی در خصوص محل ذخیره سازی اطلاعات داشته باشید میتوانید با استفاده از امکانات این بخش به راحتی گزارش مد نظر خود را بسازید . برای ارتباط دادن یک گزارش با یک مشتری در نرم افزار CRM ، فقط کافیست یک مشخصه مشترک در گزارش ساخته شده و اطلاعات مشتری وجود داشته باشد ، میتوان تنظیم کرد که بر اساس این فیلد گزارش در پروفایل مشتری قرار بگیرد .