ارتباط با فارسیکام

جهت ارتباط با فارسیکام می توانید از شماره‌های زیر تماس بگیرید.

درخواست جلسه پرزنتدرخواست اطلاعات CRM

واحد فروش
88547827 (021)
88547828 (021)
88547829 (021)
واحد پشتیبانی
88504921 (021)
88504754 (021)
sales@farsicom.com تهران، خیابان سهروردی شمالی، بین تقاطع عباس‌آباد و هویزه، کوچه متحیری، پلاک 60، واحد4

ارتباط با استریسک و مراکز تلفن ویپ

ماژول یکپارچه سازی نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری و ارتباط با استریسک و مراکز تلفن ویپ این امکان را فراهم میکند تا اطلاعات کالر آی دی از مرکز تماس استریسک گرفته شده و برای کاربر پاسخگوی معین نمایش داده شود.
اگر اطلاعات تماس گیرنده در نرم افزار وجود داشته باشد به صورت یک باکس کوچک نمایش داده می‌شود و اگر تماس گیرنده ناشناس باشد امکان ثبت مشتری جدید فراهم می‌شود.

با تنظیم ماژول زمانی که فرد یا مشتری با شماره های شما تماس میگیرد به صورت آنی اطلاعات تماس گیرنده در نرم افزار CRM نمایش داده می شود، در صورتی که شماره تماس گیرنده قبلا در نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری ثبت شده بود اطلاعات مشتری نمایش داده می شود. با کلیک بر روی اطلاعات فوق می توانید تمامی سوابق مشتری را مشاهده کرده و اطلاعات فرم ها و ضمیمه‌ها و تمامی اطلاعات و عملیات هایی که برای مشتری انجام شده قابل مشاهده می باشد، در صورتی که شماره تماس گیرنده در سیستم ثبت نشده یا مشتری با یک شماره جدید تماس گرفته است، می توان با چند کلیک یک مشتری جدید با شماره تماس گیرنده ایجاد یا شماره دریافتی را به مشتری که قبلا در سیستم ثبت شده بود، وصل کرد.

کالرآیدی

قابلیت ارتباط با مراکز تلفنی

  • نمایش اعلان کالر آیدی
  • امکان شماره گیری از طریق نرم افزار 
  • نمایش اعلان کالر آیدی هنگام مینیمایز بودن مرورگر
  • امکان مشاهده سوابق مشتری در هنگام تماس با کلیک روی آیکن وقایع مشتری در باکس کالر آیدی
  • امکان مشاهده و ثبت فرم در هنگام تماس با کلیک روی آیکن مشاهده فرم
  • نمایش گروه مشتری به همراه نام مشتری در باکس کالرآیدی
کالرآیدی

در مرکز اعلان، با تنظیم نوع صدای اعلان کالرآیدی یا قطع کردن صدا و امکان نمایش در مرورگر (زمانی که در صفحه CRM فعال نیستید) و امکان ارسال اطلاعات تماس گیرنده از طریق ربات تلگرام و … این امکان را کاربران crm می دهد که در کمترین زمان به اطلاعات فرد تماس گیرنده دسترسی یابند و بتوانند درخواست های مشتری را انجام دهد. داشتن اطلاعات پیش فرض از مشتری هنگام مکالمه با مشتری، این حس را به مشتری منتقل می کند او مورد اعتماد کسب و کار شما می باشد و باعث افزایش جذب مشتری به کسب و کار شما می شود.

کالرآیدی