ارتباط با فارسیکام

جهت ارتباط با فارسیکام می توانید از شماره‌های زیر تماس بگیرید.

درخواست جلسه پرزنتدرخواست اطلاعات CRM

واحد فروش
88547827 (021)
88547828 (021)
88547829 (021)
واحد پشتیبانی
88504921 (021)
88504754 (021)
sales@farsicom.com تهران، خیابان سهروردی شمالی، بین تقاطع عباس‌آباد و هویزه، کوچه متحیری، پلاک 60، واحد4

چگونه ارتباط با مشتریان خود را زمانبندی شده و خودکار کنید

همه ما می دانیم جذب، نگه داشتن و درنهایت فروش دوباره به مشتری از مهمترین دغدغه های فروش است و مقالات زیادی هم راجع به آن می خوانیم و دوست داریم بکار گیریم.

ولی مشکل اینست که فقط زمانی که مثلا یک مقاله را در این مورد می خوانیم تصمیم می گیریم این کار را انجام دهیم و شاید برای یک بار هم انجام دهیم ولی این مورد از آن دسته مواردی نیست که با یک بار و دو بار کار تمام شود.

ارتباط با مشتری باید مداوم و در عین حال حساب شده باشد. مشکل اینست که ما نمی توانیم همه وقتمان را برای داشتن ارتباط مداوم با مشتریان صرف کنیم، پس تکلیف چیست؟

خیلی روشن است که این مشکل فقط توسط یک سیستم تحلیلگر قابل انجام است و بصورت دستی قطعا با مشکلات فراوانی مواجه خواهد شد.

این سیستم تحلیلگر از زمان شروع نرم افزار سی ار ام فارسیکام (روش) با این نرم افزار بوده و طی سالهای متمادی پیشرفتهای خوبی داشته است. امکان زمانبندی امور بازاریابی خودکار از امکانات شاخص در نرم افزار CRM فارسیکام (روش) می باشد.

زمانبندی قالبهای ایمیل و پیامک

بیایید با یک مثال خیلی ساده شروع کنیم، فرض کنید شما یک آژانس مسافرتی دارید و می خواهید بر اساس زمانبندی تاریخ تولد مشتریانتان برایشان یک ایمیل تبریک و در کنار آن تخفیف ارسال کنید، یا مثلا در صورتیکه یک مشتری به مناسبت سالگرد ازدواج در سال قبل با یکی از تورهای شما سفر کرده، سالهای بعد نیز به این بهانه تورهای پیشنهادی خود را برای وی بفرستید.

خوب واضح است که اینگونه کارها برای آژانس مسافرتی که مثلا حداقل 200 مشتری دارد بصورت دستی قابل انجام نیست و حتی اگر فرض کنید که بصورت دستی نیز قابل انجام باشد قطعا اشتباهات زیادی در آن رخ خواهد داد، مثلا به اشتباه در روزی که تاریخ تولد مشتری نیست برایش ایمیل ارسال خواهد شد، ولی انجام این کار توسط سیستم مزایای زیادی به همراه خواهد داشت، مثلا:

– درصد اشتباه و خطا کمترین خواهد بود

– لازم نیست یک کار تکراری برای همه مشتریان آن هم بصورت دستی انجام شود

– هیچ مشتری از قلم نمی افتد و در نتیجه درصد جذب مشتری به حداکثر خود می رسد

اگر فکر می کنید به این سیستم نیاز دارید کافی است به منوی وظایف کاری>زمانبندی قالبهای ایمیل و پیامک بروید، البته بهتر است قبلا قالبهای ایمیل مورد نظر خود را آماده کنید.

در این منو می توانید سنسورهای متفاوت برای امور متفاوت تعریف کنید و این سنسورها از این به بعد بدون وجود شما و بصورت خودکارعمل خواهند کرد.

ما اسم این سیستم را گذاشته ایم ماشین بازاریاب اتومات فارسیکام، نظر شما چیست؟