ارتباط با فارسیکام

جهت ارتباط با فارسیکام می توانید از شماره‌های زیر تماس بگیرید.

درخواست جلسه پرزنتدرخواست اطلاعات CRM

واحد فروش
88547827 (021)
88547828 (021)
88547829 (021)
واحد پشتیبانی
88504921 (021)
88504754 (021)
sales@farsicom.com تهران، خیابان سهروردی شمالی، بین تقاطع عباس‌آباد و هویزه، کوچه متحیری، پلاک 60، واحد4

نقشه پراکندگي جغرافیایی مشتریان در نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری فارسیکام

برای شرکتهایی که مشتریان و نمایندگان زیادی دارند این نکته مهم است که بدانند در چه نقاطی تجمع مشتریان کمتر و یا بیشتر است تا بتوانند سرویس مناسب به مشتریان خود بدهند و همچنین برنامه ریزی بهتری برای توسعه و بازاریابی خود انجام دهند .

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری فارسیکام میتواند نقشه جغرافیایی مشتریان را روی نقشه گوگل نمایش دهد ، برای دیدن این گزارش در قسمت جستجوی پیشرفته یک جستجو بر اساس فیلتر مد نظر خود انجام دهید ، بعد از نمایش نتیجه جستجو میتوانید روی گزینه “Map” که در بالای صفحه است کلیک کنید ، بعد از آن از شما سوال خواهد شد بر اساس کدام یک از فیلدها می خواهید مشتریان روی نقشه نمایش داده شوند . شما میتوانید فیلد آدرس را انتخاب کنید . بعد از آن نرم افزار نتایج جستجوی شما را روی نقشه نمایش خواهد داد . با کلیک روی هر یک از علامتهای روی نقشه اطلاعات مشتری نمایش داده خواهد شد .

نقشه پراکندگی مشتریان

نقشه پراکندگی مشتریان

تنها نکته ای که می ماند این است که با توجه به اینکه آدرس های ایران روی نقشه گوگل به درستی پیدا نمی شود چطور می شود مشکل را حل کرد . راه حل ساده است شما میتوانید یک مشخصه از نوع آدرس به مشتریان اضافه کنید و در آن طول وعرض جغرافیایی مشتری را ثبت کنید . نقشه گوگل بر اساس این طول و عرض مشتری را به درستی نمایش خواهد داد .
اگر در هر نقطه از نقشه گوگل کلیک راست نمایید و از منوی باز شده گزینه “what’s here” را بزنید طول و عرض جغرافیایی آن نقطه را به شما نمایش خواهد داد ، کافیست همین را در فیلدی که ساخته اید برای مشتریان خود ثبت کنید .