ارتباط با فارسیکام

جهت ارتباط با فارسیکام می توانید از شماره‌های زیر تماس بگیرید.

درخواست جلسه پرزنتدرخواست اطلاعات CRM

واحد فروش
88547827 (021)
88547828 (021)
88547829 (021)
واحد پشتیبانی
88504921 (021)
88504754 (021)
sales@farsicom.com تهران، خیابان سهروردی شمالی، بین تقاطع عباس‌آباد و هویزه، کوچه متحیری، پلاک 60، واحد4

اجرای کارهای زمانبندی شده با استفاده از گردش کار در نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری فارسیکام

فرض کنید ما محصول یا خدمتی به مشتری ارائه می کنیم که پس از مدتی مشتری دوباره به آن نیاز پیدا میکند ، مثلا در فارسیکام نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری که به صورت ابری به مشتری ارائه می شود در زمان معینی نیاز به تمدید پیدا می کند .

مسئله اینجاست چگونه فروشنده یا فروشندگان معینی از طریق نرم افزار مطلع شود تا کار تمدید سرویس را انجام دهد .

اولین راهی که به ذهن میرسد استفاده از سیستم یادآوری در نرم افزار CRM فارسیکام است ، فرض کنید قبلا با استفاده از فرم ساز نرم افزار CRM فارسیکام یک فرم برای ثبت اطلاعات سرویس و یا محصول خریداری شده ایجاد شده است و اطلاعات مختلفی در آن ثبت شده است ، حالا در بخش تعریف یاد آوری یک یادآوری جدید ایجاد می کنیم و در تنظیمات زمانبندی آن نوع تاریخ را “فرم” قرار می دهیم ، در این حالت فرم مورد نظر را انتخاب می کنیم و از لیست آیتمهای از نوع تاریخ ، مثلا تاریخ انقضا را انتخاب میکنیم و تعیین میکنیم مثلا 5 روز به این تاریخ یادآوری به شخص خاص نمایش داده شود .

به همین سادگی یادآوری ایجاد می شود ، که میتواند به صورت یک جعبه نمایش یا پیامک و یا ایمیل کاربر خاص را مطلع کند .

حالا فرض کنید شما میخواهید هنگامی که این  زمان یادآوری فرا میرسد به جای یک یادآوری ساده یک گردش کار خاص به صورت خودکار شروع شود و کار اول برا اولین کاربر فرستاده شود ، این کار هم به سادگی قابل انجام است .

شما باید ابتدا گردش کار مورد نظر خود را ساخته باشید ، در بخش مدیریت گردش کارها یک آیکن برای زمانبندی شروع خودکار گردش کار وجود دارد که در زیر تصویر آن را مشاهده می کنید:

شروع گردش کار با زمانبندی

شروع گردش کار با زمانبندی

با کلیک روی این آیکن همانند آنچه در بخش قبل توضیح داده شد میتوانید زمان شروع اتوماتیک گردش کار را از یک فرم خاص انتخاب کنید . حتی میتوانید چندین زمان مختلف را برای شروع خودکار گردش کار مشخص کنید .

ترکیب زمانبندی و گردش کار ، قدرت مانور شما در نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری فارسیکام ( روش ) را دوچندان میکند .