ارتباط با فارسیکام

جهت ارتباط با فارسیکام می توانید از شماره‌های زیر تماس بگیرید.

درخواست جلسه پرزنتدرخواست اطلاعات CRM

واحد فروش
88547827 (021)
88547828 (021)
88547829 (021)
واحد پشتیبانی
88504921 (021)
88504754 (021)
sales@farsicom.com تهران، خیابان سهروردی شمالی، بین تقاطع عباس‌آباد و هویزه، کوچه متحیری، پلاک 60، واحد4

تقویم و فرم ها

یکی از مشتریانی که در خارج از کشور از سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان فارسیکام (نسخه انگلیسی) استفاده می کند در زمینه فروش موکت و سرامیک و سنگ فعالیت (Flooring)می کند، این شرکت بیش از 15000 مشتری دارد و علاوه بر فروش موکت و سرامیک و سنگ، نصب آن را هم نیز انجام میدهد، پرسشی را بصورت ایمیل مطرح کرده بودند، چون دیدم موردی کاربردی است گفتم در این پست برای کسانی که در این زمینه فعالیت یا زمینه های مشابه فعالیت دارند این مطلب را توضیح دهم.

پرسش این بود که چگونه لیست نصبهایی که مثلا در ماه جاری یا هفته آینده داریم را دریک صفحه بتوانیم ببینیم.

ممکن است بپرسید مگر می شود؟

بلی، خیلی راحت.

در صورتی که کار نصب انجام می دهید، قطعا فرمی را برای آن درست کرده اید که در آن فرم مشخصاتی از قبیل نام نصاب، نوع کار (مثلا در مثال بالا نصب موکت، سرامیک، سنگ یا …)، تاریخ نصب، محل نصب، نام مشتری و ….را وارد می کنید.

اگر با نرم افزار مثل من زیاد کرده باشید قطعا الان باید راه حل به ذهنتان رسیده باشد، نرسیده! مشکلی نیست با هم حل می کنیم.

کافی است به قسمت مدیریت زمانبندی بروید، روی دکمه تنظیمات جلوی تنظیمات تقویم کلیک کنید، تنظیمات بیشتر را انتخاب کرده، فرم مورد نظر را انتخاب کنید (منظور همان فرم نصب است) و پس از انتخاب لیست فیلدهای تاریخ موجود در آن فرم نمایش داده خواهد شد، کافی است فیلد تاریخ مورد نظر را انتخاب کرده (مثلا تاریخ نصب)، اضافه کرده و سپس در قسمت فیلترها جلوی نام این فیلد تیک بزنید.

مدیریت زمانبندی

مدیریت زمانبندی

کار تمام است، اکنون کلیه تاریخهای نصب را در تقویم خود بر اساس روز، هفته و ماه دارید و می توانید در یک صفحه ببینید.