ارتباط با فارسیکام

جهت ارتباط با فارسیکام می توانید از شماره‌های زیر تماس بگیرید.

درخواست جلسه پرزنتدرخواست اطلاعات CRM

واحد فروش
88547827 (021)
88547828 (021)
88547829 (021)
واحد پشتیبانی
88504921 (021)
88504754 (021)
sales@farsicom.com تهران، خیابان سهروردی شمالی، بین تقاطع عباس‌آباد و هویزه، کوچه متحیری، پلاک 60، واحد4

آرشیو اسناد و فایلها

اسناد و ضمائم مشتری

در نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری فارسیکام انواع فرمتها را میتوان به عنوان ضمائم به مشتری اضافه کرد جهت آرشیو اسناد و فایلها. بخش ضمائم این امکان را میدهد تا فایلها را به صورت امن در نرم افزار آرشیو نمایید. هنگام مشاهده اطلاعات مشتری می توانید به این ضمایم دسترسی داشته باشید. نگه داری اطلاعات مشتری ها و قابل دسترس بود آن این امکان را میدهد که در کمترین زمان ممکن به اسناد مشتری های خود دسترسی پیدا نمایید. مثلا، سند قرارداد همکاری که در ضمیمه مشتری قرار داده می شود در صورت نیاز با وارد شده به اطلاعات مشتری مربوطه و انتخاب فایل مورد نظر می توانید اطلاعات مورد نیاز خود را کسب نمایید.

ضمایم مشتری

آرشیو اسناد و فایلها در فرم ها

همچنین امکان اضافه کردن فیلد از نوع ضمائم نیز در فرم ساز وجود دارد. میتوانید به سادگی فرمی جهت آرشیو اسناد و یا قراردادها طراحی کنید و با سطوح دسترسی مشخص به کاربران اجازه ثبت و جستجوی مدارک را بدهید.

امکان انتخاب نوع فایل ضمیمه توسط طراح فرم، که این امکان را میدهد که فقط فایل هایی با فرمت های مورد نیاز را دریافت نمایید. فرمت “تصویر”،  “صدا”، “ضبط صدا”، “ویدئو”، “کتاب الکترونیکی” و همه نوع فایل را در حجم های مشخص شده می توان انتخاب نمود. و همچنین با انتخاب گزینه “قابل تکرار” در تنظیمات فیلد ضمیمه در فرم ساز می توانید بیشتر از یک فایل را در فرم ساز دریافت نمایید جهت آرشیو اسناد و فایلها

مدیریت فایل ها

مدیریت فایلها

در نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری بخش “مدیریت فایل” وجود دارد که در این بخش میتوانید به راحتی پوشه ایجاد کرده و فایل های مورد نیاز خود را بارگذاری کنید. از این فایلها میتوانید در بخش ساخت قالبها و کارتابل، پاسخ تیکت و سایر بخش ها استفاده کرد.

امکان انتخاب نمایش فایل در داخل و نرم افزار و یا در خارج از نرم افزار این امکان را به شما میدهد که مشخص نمایید فایل انتخاب شده فقط در داخل نرم افزار قابل مشاهده باشد یا بتوان خارج از نرم افزار با استفاده از لینک انتشار قابل مشاهده باشد یا خیر.

وجود اسناد مرتبط با مشتری و در دسترس بودن این اطلاعات برای کاربران باعث بیشتر شدن کارایی و پایان آمدن زمان ارائه خدمات به مشتری های می شود و مدیران دیگر نگران از دست دادن و گم شدن اسناد مربوط به مشتری ها نمی شوند. و در صورت نیاز می توان این اسناد ضمیمه شده به مشتری ایمیل کرد و با استفاده از مدیریت فایل های سیستم تمام این اسناد را می توانید در کامپیوتر لوکال خود داشته باشید.

بخش “مدیریت فایل های سیستم” در نرم افزار CRM امکان دانلود تمام فایل های آپلود شده در نرم افزار را به شما میدهد، و می توانید فایل های اضافی را از این بخش حذف نمایید..

مدیریت فایلهای سیستم