ارتباط با فارسیکام

جهت ارتباط با فارسیکام می توانید از شماره‌های زیر تماس بگیرید.

درخواست جلسه پرزنتدرخواست اطلاعات CRM

واحد فروش
88547827 (021)
88547828 (021)
88547829 (021)
واحد پشتیبانی
88504921 (021)
88504754 (021)
sales@farsicom.com تهران، خیابان سهروردی شمالی، بین تقاطع عباس‌آباد و هویزه، کوچه متحیری، پلاک 60، واحد4

فرم‌ساز و امکانات پرداخت آنلاین

اگر شما کالا یا خدماتی دارید و می‌خواهید آنرا به صورت آنلاین عرضه کنید، امکانات پرداخت آنلاین در فرم‌ساز نرم افزار سی آر ام روش شما را قادر می‌سازد بدون درگیر شدن در روالهای پیچیده طراحی سایت و صرف هزینه زیاد به راحتی فرمهایی جهت ثبت سفارش و پرداخت آنلاین بسازید و به سادگی در هر محیطی به اشتراک بگذارید.

علاوه بر ثبت سفارشات و پرداخت آنلاین با امکانات طراحی گردش کار در نرم افزار CRM فارسیکام خواهید توانست روند پیگیری و ارسال سفارشات را هم مکانیزه کنید.

برای این منظور چند مرحله ساده را باید انجام دهید.

در ابتدا باید بر اساس نیاز خود یک فرم با امکانات فرم‌ساز نرم افزار crm روش بسازید . فرمی که در آن فیلدهایی جهت مشخصات خریدار و همچنین فیلدهایی برای انتخاب کالا و یا خدمت خود قرار داده باشید.

پس از طراحی فرم باید امکان دسترسی به فرم از بیرون نرم افزار و به صورت مستقل را بدهید . که این کار با تنظیم کردن دسترسی فرم ممکن می‌شود.

تنظیمات بعدی مربوط به تنظیمات پرداخت آنلاین است . نرم افزار سی آر ام روش از درگاههای بانکی متداول در ایران و همچنین از درگاه pay pal پشتیبانی می‌کند.

پرداخت آنلاین در فرم‌ساز RaveshCRM

پرداخت آنلاین در فرم‌ساز RaveshCRM

کار دیگری که باید انجام داد تنظیمات مربوط به پیغامهایی است که باید در هنگام پرداخت نمایش داده شود . مثلا تنظیمات مربوط به نمایش پیغام پرداخت موفق و ناموفق .

لازم به ذکر است امکان ایجاد شرط روی فیلدها در فرم‌ساز نرم افزار crm روش می‌تواند دست شما را در هنگام طراحی فرم باز بگذارد تا طبق نظر خود هر فرمی که می‌خواهید طراحی کنید.

با ایجاد یک گردش کار جهت تحویل کالا و یا خدمت به مشتری می‌توانید کار را به نحو احسن تمام کنید.
برای مشاهده این قابلیت می‌توانید یک نمونه را اینجا مشاهده کنید .