ارتباط با فارسیکام

جهت ارتباط با فارسیکام می توانید از شماره‌های زیر تماس بگیرید.

درخواست جلسه پرزنتدرخواست اطلاعات CRM

واحد فروش
88547827 (021)
88547828 (021)
88547829 (021)
واحد پشتیبانی
88504921 (021)
88504754 (021)
sales@farsicom.com تهران، خیابان سهروردی شمالی، بین تقاطع عباس‌آباد و هویزه، کوچه متحیری، پلاک 60، واحد4

اجرای منظم و به موقع کارها با پیاده سازی گردش کار

در شرکت ها و سازمانها معمولا بخشهای مختلف ، امور مربوط به خود را طبق الگوهای مشخص انجام می دهند ، هرچند این الگوها در بسیاری از مواد به صورت روالهای نانوشته اجرا میشوند .

تاخیر در تحویل بسیاری از پروژه ها به واسطه فراموش کردن و یا به تعویق افتادن اجرای کارهای جزئی و ساده اتفاق می افتد که بسیاری از آنها از ابتدا نادیده گرفته شده اند و زمانی که نوبت به اجرای آنها میرسد کارکنان از اجرای آنها سرباز میزنند و یا با تاخیر زیاد انجام می دهند .

در بسیاری از موارد ، شرایط مختلفی که در اجرای کارها رخ میدهد در نظر گرفته نمی شود ، تصور کنید به یک کارمند ساده گفته شود کاری را انجام دهد ، اگر شرایطی رخ دهد که امکان انجام آن کار فراهم نباشد ممکن است آن شخص کار را انجام ندهد و از کنار آن بگذرد ، اگر این کار بخش کوچکی از یک پروژه بزرگ باشد و مدیر پروژه متوجه این موضوع نشود ، مدت زمان زیادی برای ادامه کار از دست میرود و بسیاری از موارد اصلا کسی متوجه این موضوع نمی شود .

گردش کار ، مسیر اجرای فرایندهای کاری

در دید اول مدیران تصور میکنند تاخیر در اجرای پروژه به واسطه کمبود نیروی انسانی و یا منابع است ، حال آنکه نکته کلیدی عدم هماهنگی و تعیین تکلیف امور جزئی پروژه است . اموری که تا انجام نشوند نوبت به مراحل بعد نمیرسد .

نمونه ساده یک گردش کار خط تولید کارخانه است ، یک خط تولید خودرو را در نظر بگیرید ، تمام امور مربوط به ساخت خودرو طبق یک نظم کامل انجام میشود و در هر مرحله افراد میداند چه کاری باید انجام دهند . و چه زمانی نوبت چه کاری است و چقدر زمان دارند .

شخصی که مسوول نصب درب خودرو است ، زمانی که نوبت به اجرای کارش میرسد به سرعت کارش را انجام میدهد و لزومی ندارد که فکر کند اشخاص دیگر چه کاری را انجام میدهند . اگر مشکلی در بخشی رخ دهد به سرعت مشخص و رفع میشود .

گردش کار (workflow) مشخص میکند چه زمانی ، چه فرد یا افرادی ، چه کاری را ، در چه زمانی باید انجام دهد . کارها از قبل تعیین شده و تمام حالتهای استثنا و اتفاقات نیز پیش بینی شده است .

بسیاری از موارد بعد از اجرای مکرر یک گردش کار نقاط ضعف سیستم هویدا میشود. و به تدریج گردش کار تکمیل میشود و حالتهای مختلف به آن اضافه میشود .

طراحی انواع گردش کار در نرم افزار CRM

بسیاری از مدیران تصور می کنند طراحی گردش کار مختص شرکتها و سازمانهای بزرگ است حال آنکه هر شرکتی با هر نوع حرفه ای میتواند طبق تجربه مدیران و کارکنان خود برای بخشهای مختلف گردش کارهای کاربردی تعریف کند .

یکی از بخشهای مهم نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری فارسیکام ( روش ) ، طراحی و اجرای گردش کار است . در بخش طراحی گردش کار به صورت کاملا حرفه ای و به ساده ترین شکل ممکن میتوانید نمودارهای انتزاعی از روند اجرای کارها را طراحی کنید .

گردش کار

طراحی گردش کار

علاوه بر کارهایی که به افراد محول میکنید خود سیستم هم میتواند به صورت خودکار کارهایی از قبیل ارسال ایمیل ، پیامک ، یادآوری ، ارسال به کارتابل و کارهایی شبیه این را انجام دهد .

میتوان تعیین کرد گردش کار چه موقع و تحت چه شرایطی شروع شود ، مثلا میشود تعیین کرد اگر فرم خاصی ثبت شد گردش کار شروع شود .

مدیر شرکت به سادگی میتواند کارها را مشاهده کند و از اینکه کار مشتریان در چه مرحله است و چه وضعیتی دارد مطلع شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید این ویدئو را مشاهده کنید و یا در این خصوص با شرکت فارسیکام تماس بگیرید .