ارتباط با فارسیکام

جهت ارتباط با فارسیکام می توانید از شماره‌های زیر تماس بگیرید.

درخواست جلسه پرزنتدرخواست اطلاعات CRM

واحد فروش
88547827 (021)
88547828 (021)
88547829 (021)
واحد پشتیبانی
88504921 (021)
88504754 (021)
sales@farsicom.com تهران، خیابان سهروردی شمالی، بین تقاطع عباس‌آباد و هویزه، کوچه متحیری، پلاک 60، واحد4

کاربرد فرم ساز نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان فارسیکام

خیلی از مشتریان با شرکت تماس می گیرند و در مورد مشخصات و امکانات سی ار ام از من سئوالاتی می کنند پس از اینکه در مورد امکانی به نام فرم ساز و ساخت فرم توضیح می دهم می پرسند کاربرد آن چیست؟ تصمیم گرفتم این مطلب را در این پست بیشتر توضیح دهم. اگر شما هم نمونه هایی دارید می توانید بصورت یک نظر رو همین پست اعلام کنید.
کاربرد فرم در مدیریت اطلاعات:
اطلاعاتی که حاوی بیش از یک فیلد اطلاعاتی هستند و احتمال استفاده از انها در اینده نیز می باشد را می توان در قالب یک فرم در نرم افزار سی ار ام فارسیکام سازماندهی کرد، نمونه ای از این اطلاعات به شرح زیر است.
در ابتدا فرض کنید قصد دارید یک نیروی جدید برای واحد پشتیبانی خود استخدام کنید، قطعا باید فرمی را درست کنید که در این فرم اطلاعاتی عمومی شامل نام و نام خانوادگی و اطلاعات تماس و ….و یک سری اطلاعات اختصاصی مثل سابقه کار تخصصی، دوره های گذرانده شده توسط وی و …را در نظر بگیرید، در حالت سنتی این فرم را در نرم افزار MS Word درست می کنید و از ان به تعدادی کپی  کرده و زمانی که کارجو به شرکت مراجعه می کند این فرم را به وی می دهید تا پر کند، ولی آیا می دانید این سیستم معایب زیادی دارد:
– حتما باید طرف به شرکت مراجعه کند و عملا هم وقت طرف گرفته می شود و هم ترافیک کاری شرکت شما زیاد می شود و همچنین عملا زمان بیخود برای پاسخگویی به طرف به هدر می رود
– اطلاعات وارد شده توسط وی فقط در یک فرم کاغذی پر می شود و این فرمها اگر به هر دلیلی گم یا پاره شود عملا هزینه آگهی استخدامی شما به هدر رفته است.
– در خیلی از مواقع ممکن است این شخص در حال حاضر برای کاری که می خواهید مناسب نباشد ولی در اینده به هر دلیلی که نیاز به استخدام دارید مرور دوباره فرم کارجویان قبلی کار نسبتا سخت ویا حتی غیرممکن خواهد بود.
– امکان آمار گیری دقیق فراهم نیست، مثلا اینکه اگر در چند جای مختلف برای استخدام تبلیغ کرده اید عملا نمی توانید دقیق آمار بگیرید که مراجعین شما از کدام کمپین تبلیغاتی شما مراجعه نموده اند
– و اشکالات متعدد دیگر که قطعا اگر درگیر سیستم سنتی جذب نیرو شده باشید به ان پی برده اید.

 
خوب حالا که معایب فرمهای سنتی و کاغذی را بیان کردم، مایلم چند نمونه از فرمهای استخدامی که در خود شرکت ما بصورت کاملا الکترونیک و خیلی راحت استفاده می شود را به شما نشان دهم. برای دیدن این فرمها لطفا روی لینک زیر کلیک کنید.

 
این فرمها در نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان فارسیکام  فقط برای یک بار و بدون نیاز به دانش برنامه نویسی و طراحی وب سایت ساخته شده و کدهای html تولیدی آن در وب سایت قرار داده شده است و برای همیشه از آن استفاده می شود.

 
مهمترین کاربرد فرمهای الکترونیک در سازمانها و شرکتها بهینه سازی هزینه و مدیریت و استفاده درست از اطلاعات موجود می باشد.

 
چند نمونه دیگر از کاربرد فرمهای الکترونیکی ساخته شده توسط سی ار ام فارسیکام:
– فرم ارتباط با ما برای درج وب سایت با امکان اضافه کردن اطلاعات تماس مشتری بعنوان خواهان محصول یا خدمات
– فرم مشخصات سرویسهای ارائه شده به مشتری
– فرم مرخصی روزانه یا ساعتی
– فرم ماموریت
– فرم دریافت و پرداخت
– فرم اطلاعات قراردادها

 
در صورتی که از نرم افزار فارسیکام استفاده می کنید و درعین سادگی حتی حاضر نیستید برخی از فرمها را خودتان طراحی کنید کافی است سری به لینک زیر بزنید و برخی از فرمهای آماده را بصورت رایگان دانلود و در نرم افزار سی ار ام خود استفاده کنید.

 

در صورتی که نظری را جع به این مطلب دارید لطفا با کلیک بر روی لینک “ارسال یک نظر” نظر خود را اعلام نمایید.