ارتباط با فارسیکام

جهت ارتباط با فارسیکام می توانید از شماره‌های زیر تماس بگیرید.

درخواست جلسه پرزنتدرخواست اطلاعات CRM

واحد فروش
88547827 (021)
88547828 (021)
88547829 (021)
واحد پشتیبانی
88504921 (021)
88504754 (021)
sales@farsicom.com تهران، خیابان سهروردی شمالی، بین تقاطع عباس‌آباد و هویزه، کوچه متحیری، پلاک 60، واحد4

پنج سوالی که باید قبل از خرید فارسیکام از خود بپرسید

شرکتهای زیادی برای انجام فعالیتهای یکپارچه فروش و بازاریابی سازمان خود، از محصولات فارسیکام استفاده می کنند. در این نوشتار، برای آن دسته از شرکتهایی که هنوز عضو خانواده فارسیکام نشده اند، مواردی که صاحبان کسب و کار بایستی قبل از انتخاب و خرید فارسیکام در نظر بگیرند، آورده شده است.
همکاری من با فارسیکام از سال 1390 شروع شد. طی سال اول که فروشنده محصولات فارسیکام بودم، به مرور متوجه شدم که فارسیکام از ابزار بسیار قدرتمندی برای انجام امور مختلف برخوردار است، اما این ابزار برای هر کاری طراحی نشده اند. با نگاهی به وب سایت فارسیکام، می توانید کاربرد محصولات مختلف این شرکت را در بخشهای متفاوت کسب و کار مشاهده نمایید.
پاسخ به پنج پرسش زیر، به شما کمک می کند تا با اطمینان بیشتری برای سرمایه گذاری بر روی محصولات فارسیکام و بهره مندی از نرم افزارهای اتوماسیون فروش و بازاریابی (همانند مدیریت ارتباط با مشتری) تصمیم بگیرید.
1.       هدف شما چیست؟
صاحبان کسب و کار به دلایل مختلفی به فارسیکام مراجعه می کنند:
بعضی از آنها، هرچند که به اصطلاح در میزان حجم کاری “اشباع” شده اند و تمایل به گسترش کار خود دارند، اما توانایی استخدام نیروی کار جدید برای انجام کارها را ندارند. بعضی دیگر، کسب و کار خود را با موفقیت توسعه داده اند… اما هر دو گروه یاد شده، نوعی بی ثباتی در کسب و کار دارند: هنوز دقیقا نمی دانند چه می خواهند!
پس هدف اساسی و مورد نظر شما از سرمایه گذاری در فارسیکام، بایستی به وضوح مشخص شود.
هدف شما می تواند یکی از موارد زیر باشد:
§ افزایش فروش
§ کاهش هزینه های جذب مشتری
§ افزایش سود حاصل از مشتریان فعلی
§ احیای زمان و اختصاص ساعاتی برای رسیدگی به امور شخصی
§ افزایش رضایت مشتری
§ افزایش ارزش کسب و کار با داشتن برنامه ریزی و اتوماسیون امور مختلف
2.       آیا مقاومت کارمندان خود را در مقابل تغییرات ناشی از خرید فارسیکام در نظر گرفته اید؟
همه ما انسانها جدای از آنچه که بیان می کنیم، کمابیش از تغییرات می ترسیم. بی تردید ترس از تغییرات، برای کارمندان شما بسیار بیشتر از ترس شما و مدیران هم رتبه شماست. اگر حداقل پیش از استقرار محصولات فارسیکام این مساله را بدانید، ره چند ساله را یکروزه طی کرده و به کارمندان خود آرامش، اشتیاق و انگیزه برای انجام کار بهتر را هدیه داده اید.
3.       آیا آمادگی انجام کار زیاد را دارید؟
اشتباه نکنید، تصمیم خرید محصولات فارسیکام تنها شروع کار است! بله، فارسیکام ابزار قدرتمندی دارد، صدها شرکت را متحول کرده است و در صدر نرم افزارهای مدیریت ارتباط با مشتریان و سیستمهای ارتباطات تلفنی قرار دارد…
اما چوب جادوگری نیست!
اگر تصمیم به سرمایه گذاری در فارسیکام دارید، قبل از خرید، انجام این وظایف و فعالیتها را نیز در دستور کار خود قرار دهید:
§ برنامه ریزی برای آینده
§ اندیشیدن به راهکارهای جدید
§ انتقال اطلاعات تلفن و ایمیل مشتریان
§ ارسال نامه های اختصاصی، پیامک، نامه های مستقیم و غیره به صورت اتوماتیک
§ تهیه فرمهای اینترنتی جذاب به منظور بالا بردن رتبه وب سایت
§ قرار دادن آن فرمها بر روی وب سایت یا وب سایتهای سازمان شما
§ ایجاد سلسله مراتب اداری وابسته به هم (مثل گردش کار)
§ در نظر گرفتن همخوانی محصولات فارسیکام با سیستم تلفن گویای شما
§ فراگیری روشهای جدید کسب و کار – هم برای خود شما و هم برای سایر اعضای سازمان
معمولا پس از این که فشار ناشی از مسائل مختلف کسب و کار، مدیران را از پا در می آورد، آنها را به فکر خرید فارسیکام می اندازد! این مساله چالشی بزرگ برای بخش فروش فارسیکام به شمار می رود زیرا در این شرایط، مشتری برای خرید محصول یا دریافت اطلاعات، بسیار عجله دارد ( و درنتیجه حتی فرصت فکر کردن به انجام این وظایف را نخواهد داشت!).
از طرف دیگر، گاه تصور انجام تمامی مراحل فوق، جدای از این که یک مدیر توانایی یا مهارت لازم را داشته باشد، هراس انگیز است!
بهترین سوالاتی که در این شرایط می توانید از خود بپرسید، عبارتند از: “اهدافی که می خواهم به آنها دست یابم چقدر ارزش دارند؟” و “اگر هیچ کاری در این زمینه انجام ندهم، چه هزینه ای را متحمل خواهم شد؟”
اگر هدف مورد نظر شما، چندان اهمیتی ندارد یا توانایی پرداخت هزینه در صورت عدم انجام امور فوق را دارید، پس بدانید که نیازی به خرید فارسیکام نخواهید داشت!
اگر به درستی به چنین نتیجه ای رسیده باشید، عدم خرید فارسیکام انتخاب اشتباهی نیست. اما در صورتی که برای حل یکباره و همیشگی مشکلات ناشی از استفاده همزمان از چند سیستم، به محصولات فارسیکام و نرم افزارهای مشابه می اندیشید، راه درازی تا بهره مندی از یک سیستم قدرتمند اتوماسیون بازاریابی پیش رویتان است.
4.       انتظارات شما تا چه حد به واقعیت نزدیک است؟
فارسیکام قدرت ایجاد تحول در کسب و کار شما را دارد و شاید تنها بخش کوچکی از امور کاری شما را نتواند به صورت اتوماتیک ساماندهی کند. اما مدیران باهوش به خوبی می دانند که شرکتهای موفق، بر فرآیندها و سیستمهای کارآمد استوار هستند، نه فقط استخدام نیروی کاری ماهر، با تجربه و با حقوق و مزایای بالا.
شما می توانید هر دو کار را انجام دهید، اما اگر تنها برای یکی از این موارد بودجه دارید، توصیه من انتخاب سازماندهی فرآیندها و سیستمها در وهله اول است، مگر اینکه بر اساس خلق و خوی مدیریتی تان، تطبیق با سیتمها و فرآیندها برای شما مشکل باشد، چون به سیستم سنتی ای که از ابتدای فعالیت کاری خود آغاز کرده اید، وابسته شده اید.
فراموش نکنید که تغییر سیستمها بایستی به مرور انجام شود، تا فرآیندهای موثر و کارآمدی برای یک سازمان تعیین، طراحی، راه اندازی و اجرا شود.
همانگونه که گفته شد، فارسیکام می تواند شرکتها را متحول کند، اما همواره به خاطر داشته باشید که شما در طولانی مدت با فارسیکام خواهید بود نه برای حل موقتی و کوتاه مدت یک مشکل اضطراری.
5.       امکان برقراری ارتباط اینترنتی با چند نفر را دارید؟
تجربه راه اندازی فارسیکام در شرکتهای مختلف، به ما نشان داده است که مدیران سازمانهایی که از سریعترین میزان بازگشت سرمایه برخوردار هستند، لیستی حاوی حداقل 500 نفر را در اختیار دارند که با آنها از طریق ایمیل ارتباط برقرار کرده اند.
شاید شما نیز تعداد زیادی کارت ویزیت از افراد و یا مشتریان احتمالی که طی سالهای گذشته و در نمایشگاههای مختلف ملاقات کرده اید، در اختیار داشته باشید. حال قدم بعدی چیست؟
این که تمامی این اطلاعات به درد می خورند یا نه را نمی دانم، اما اگر می خواهید بیشترین بازده ممکن را در کوتاهترین زمان از این داده ها بگیرید، لازم است به یک مشاور با تجربه مراجعه کنید.
مسیر بعدی کجاست؟
خوشبختانه شما از این سوالات هراسی ندارید! اگر در حل مشکلات خود مصمم هستید، و به همین دلیل به دنبال یک نرم افزار فروش و بازاریابی جامع می گردید، شک نکنید که محصول مناسبی را انتخاب کرده اید!
خدمات سریعی (راه اندازی سریع) که هریک از صاحبان کسب و کار، پس از سرمایه گذاری در فارسیکام دریافت می کنند، به منظور اطمینان از بازگشت هرچه سریعتر سرمایه آنها طراحی شده تا در کمتر از 30 روز سیستمی عاری از اشکال تحویل کاربران جدید داده شود.
پس از آن، شما می توانید به تنهایی یا با همکاری بخش پشتیبانی فارسیکام از محصول خریداری شده برای سازماندهی و اتوماسیون امور کاری خود استفاده کنید.
موفق باشید
نویسنده: آماریس حکمت

درباره نویسنده: آماریس حکمت کارشناس ارشد مدیریت اجرایی و کارشناس اقتصاد کشاورزی، مشاور در زمینه مدیریت و رهبری سازمان و همچنین نویسنده و مترجم مقالات در زمینه مدیریت ارتباط با مشتریان می باشد. این مقاله را می توانید در مجله، روزنامه، کتاب، کتاب الکترونیکی و وب سایت دوباره چاپ کنید با این شرط که هیچ تغییری در عنوان، متن و لینکهای مقاله ایجاد نشود و اطلاعات کامل و لینکهای مربوط به نویسنده بطور کامل و دست نخورده در آن درج شود.