ارتباط با فارسیکام

جهت ارتباط با فارسیکام می توانید از شماره‌های زیر تماس بگیرید.

درخواست جلسه پرزنتدرخواست اطلاعات CRM

واحد فروش
88547827 (021)
88547828 (021)
88547829 (021)
واحد پشتیبانی
88504921 (021)
88504754 (021)
sales@farsicom.com تهران، خیابان سهروردی شمالی، بین تقاطع عباس‌آباد و هویزه، کوچه متحیری، پلاک 60، واحد4

گفتگوی کاربران (چت)

تصور عموم مدیران بر آن است که چت کردن باعث عدم تمرکز کارکنان و در نتیجه کاهش کارآیی آنها می شود. به همین دلیل استفاده از نرم افزارهای عمومی همانند یاهو مسنجر، جی تاک و اسکایپ در محیط سازمان نوعی تخلف به شمار می رود.

چت درون سازمانی

چت درون سازمانی

در صورتی که اگر این امکان درون سازمانی فراهم باشد، تماسهای تلفنی یا حضوری کاربران به میزان قابل توجهی کاهش خواهد یافت. همچنین کارکنان به صورت اتوماتیک با سایر همکاران و مدیریت خود در تماس هستند و پیگیری و انجام امور سازمانی به سادگی صورت می گیرد. نرم افزار CRM فارسیکام، چنین ابزاری را با هدف ایجاد ارتباط بیشتر میان کارمندان یک سازمان ارائه می کند.

یکی از ویژگی‌های قابل ملاحظه نرم افزار CRM شرکت فارسیکام قابلیت گفتگوی درون سازمانی بین کاربران سیستم است. کاربران سیستم به راحتی می توانند با یکدیگر به صورت آنلاین مکالمه کنند. از ویژگی های چت درون سازمانی فارسیکام می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • امکان پاکسازی تاریخچه مکالمات،  کاربران نرم افزار CRM می توانند تاریخچه مکالمات خود را پاک کنند.
  • امکان بارگذاری فایل با قابلیت کشیدن و رها کردن، به سادگی می توانند فایل هایی که نیاز دارند به دیگر کاربران CRM ارسال نمایند فقط کافیست قابل مورد نظر را برداشته و داخل گفتگوی آنلاین رها سازند.
  • امکان ارسال لینک مشاهده‌ی اطلاعات مشتری، در هنگام گفتگوی آنلاین کاربران می توان اطلاعات مشتری را لینک کنند تا با کلیک بر روی لینک ارسالی اطلاعات مشتری برای کاربر ارسال شونده نمایش داده شود.
  • امکان ارسال لینک مشاهده‌ی فرم، یکی از قابلیت های مهم این بخش ارسال فرم پر شده می باشد، به سادگی کاربران نرم افزار CRM می توانند فرم پر شده ای را انتخاب و در گفتگوی آنلاین به کاربران ارسال نمایند و با کلیک بر روی لینک ارسالی اطلاعات فرم پر شده نمایش داده می شود، این امر باعث سریع شدن کارهای کاربران می شود.
  • اضافه شدن تعداد زیادی شکلک کاربردی
  • تغییر ظاهری و نمایش بصورت پنل کشویی
  • قابلیت seen کردن پیام‌ها
  • تغییر وضعیت آنلاین بودن، در بعضی از مواقع کاربران نیاز دارند که وضعیت آنلاین بودن خود را تغییر دهند مثلا زمانی که سر آنها شلوغ می باشد و دیگر نمی توانند پاسخگوی گفتگوی آنلاین باشند می توانند با تغییر وضعیت آنلاین بود به دیگر کاربران این را اطلاع دهند.
چت CRM

با انتخاب گزینه “لینک مشتری” پنجره‌ای باز خواهد شد که در آن لیستی از آخرین مشتریان مشاهده شده نمایش داده شده است برای یافتن مشتری مورد نظر کافیست نام مشتری را در قسمت جستجو وارد کنید و سپس آن را انتخاب نمایید تا بدین ترتیب اطلاعات مشتری برای کاربر ارسال شود.

فرض کنید کارمندان یک شرکت برای دریافت مرخصی بایستی فرم مربوطه را دو روز قبل از موعد مقرر پر کنند تا به دست مسئول مربوطه برسد. شخصی قصد دارد فرم مرخصی آن استثناً زودتر بررسی شود، به همین منظور در بخش گفتگو از طریق “لینک مشاهده‌ی فرم” فرم ثبت شده‌ی خود را برای مسئول مربوطه می‌تواند ارسال کند تا سریع‌تر مورد بررسی و تایید قرار گیرد.

چت درون سازمانی کاربر

همچنین امکان بستن گفتگوی آنلاین کاربران نیز وجود دارد مدیری سیستم در صورتی که تشخیص دهد کاربری نیاز به چت درون سازمانی ندارد می توان “گفتگوی آنلاین” آن کاربر را غیرفعال نماید. 

یکی دیگر از قابلیت های این بخش، گفتگوی آنلاین با هم گروه ها می باشد، به این صورت کاربران فقط می توانند با هم گروه های خود گفتگوی آنلاین داشته باشند یعنی کاربرانی که در گروه فروش هستند دیگر کاربران گروه پشتیبانی را در گفتگوی آنلاین مشاهده نمی کنند و هر کاربر فقط کاربرانی را در لیست گفتگوی آنلاین مشاهده می نماید که با آن کاربر حداقل در یک گروه کاربر قرار داشته باشند.

با استفاده از سیستم گفتگوی آنلاین می توانید در وب سایت گفتگوی آنلاین با بازدید کنندگان سایت داشته باشید، اکثر بازدیدکنندگان بدون اینکه با خدمات شما آشنایی داشته باشند وبسایت شما را ترک می کنند. با آنها گفتگو کرده و به مشتری وفادار تبدیل کنید.