ارتباط با فارسیکام

جهت ارتباط با فارسیکام می توانید از شماره‌های زیر تماس بگیرید.

درخواست جلسه پرزنتدرخواست اطلاعات CRM

واحد فروش
88547827 (021)
88547828 (021)
88547829 (021)
واحد پشتیبانی
88504921 (021)
88504754 (021)
sales@farsicom.com تهران، خیابان سهروردی شمالی، بین تقاطع عباس‌آباد و هویزه، کوچه متحیری، پلاک 60، واحد4

مدیریت ایمیل

مدیریت پست الکترونیکی

مدیریت ایمیل در نرم افزار CRM فارسیکام، سرویس دهی سازمان شما به مشتریان را چندین برابر افزایش می دهد، زیرا تنها با انتخاب نام مشتری یا گروهی از مشتریان، می توانید به راحتی با آنها ارتباط برقرار کنید، ضمن این که گزارش ارسال ایمیل نیز توسط خود سیستم در پرونده مشتری ثبت می شود. با استفاده از ابزار های پیشرفته بخش مدیریت ایمیل ها می توان به سادگی ایمیل های کاربر پسندی را به مشتری های خود ارسال نمایید.

امکان دریافت ایمیلها یکی دیگر از ویژگیهای بارز این بخش است. همچنین اگر یک ایمیل واحد برای سازمان خود داشته باشید (مثلا info@company.com) می توانید با فیلتر گذاری مناسب، آنرا به افراد مختلف اختصاص دهید، بدین شکل که اگر در ایمیل عبارت فروش به کار رفته باشد برای بخش فروش و اگر عبارت پشتیبانی به کار رفته باشد برای بخش پشتیبانی ارسال شود. در نتیجه، بدون نیاز به باز کردن سایتهای مربوط به ایمیل، تمامی ایمیل های دریافتی، از طریق کارتابل قابل مشاهده و پاسخ دهی خواهند بود.

با استفاده از سیستم تبلیغات ایمیلی می توانید تبلیغات کالا و خدمات خود را خیلی بی سر و صدا و کاملا حرفه ای به مشتریان خود عرضه کنید و می توانید با ارسال ایمیل های مختلفی مانند ایمیل فاکتور صورت حساب یا ایمیل لیست قیمت خدمات، تبلیغ کالاهای خود را نیز انجام بدهد.

ارسال ایمیل

امکان ارسال گروهی ایمیل به دسته ای از کاربران و همچنین با استفاده از جستجوی پیشرفته در بخش مشتری می توان مشتری ها را فیلتر نمود و برای نتیجه فیلتر ایمیلی را ارسال نمود.

یکی از امکانات نرم افزار CRM امکان ارسال ایمیل های زمانبندی شده می باشد، امکان انتخاب زمانبندی مناسب برای ارسال ایمیل به صورت تکرار یا تکی در نرم افزار قابل دسترسی می باشد، با استفاده از زمانبندی ایمیل می تواند ایمیل را ایجاد نمود که زمان ارسال آن در آینده می باشد.

ایجاد فرستنده

در نرم افزار CRM فارسیکام می توانید فرستنده های ایمیل خود را تعریف نموده و با استفاده از فرستنده های شخصی و سازمانی خود نسبت به ارسال ایمیل اقدام نمایید و همچنین می توان فرستنده های SSL3 برای امنیت بیشتر تعریف و ایجاد نمود.

امکان تعریف فرستنده های ایمیلی شخصی، عمومی و سیستمی وجود دارد، با تعریف فرستنده ایمیل سیستمی می توانید ایمیل هایی که سیستم CRM به صورت اتوماتیک و با زمانبندی و برنامه ارسال می کند با فرستنده های خاص تعریف شده باشد.

تعریف امضاء ایمیل

با تعریف امضاء های ایمیلی می توان در هنگام ارسال ایمیل در انتهای ایمیل این امضاء و نوشته ها را قرار داد، شرکت ها و سازمان ها با تعریف امضاء های مختلف می توانند هنگام ارسال ایمیل امضاء های مختلفی که نیاز دارند در انتهای قالب و متن ایمیل درج و ارسال نمایند. با تعریف قالب های متنوع هنگام ارسال ایمیل می توانید قالب مخصوص خود را انتخاب کرده و امضاء که مربوط به ایمیل می باشد انتخاب و در انتهای ایمیل درج نمایید.

تبلیغات ایمیلی

سیستم تبلیغات ایمیلی امکان ثبت متون مختلف در انتها یا ابتدای ایمیل به صورت اتوماتیک فراهم می کند، با ثبت متون مختلف برای گروه های مشتری خود، برای هر محصول یا گروه مشتری به صورت اتوماتیک هنگام ارسال ایمیل، این متون درج شده و ارسال می شود.

ارسال ایمیل در گردش کار

ادغام سیستم ایمیل و گردش کار این امکان را به کاربران می دهد که در داخل چارت گردش کار بتوانند ایمیل های مورد نیاز خود را به مشتری ارسال نمایند، ارسال ایمیل در داخل گردش کار می تواند به صورت اتوماتیک با انتخاب قالب و متن مورد نیاز همراه با متغییرهای متن باشد یا به صورت دستی توسط کاربر باشد در این صورت در زمان مورد نظر کار ارسال ایمیل به کاربر ارجاع داده می شود تا کاربر با انتخاب متن مورد اقدام به ارسال ایمیل نماید.

با ارسال اتوماتیک ایمیل تمام کارهای ارسال ایمیل برای کاربران مانند ایمیل های یادآوری، ایمیل درخواست یا … به صورت اتوماتیک در زمان دقیق خود ارسال خواهد شد.

قالب های ایمیل

با استفاده از سیستم قالب ساز در نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) فارسیکام می توانید قالب های ایمیلی متنوعی ایجاد نمایید که با استفاده از این قالب ها بتوانید ایمیل های زیبا و هم رنگ با برند خود طراحی نمایید، ابزار قالب ساز این امکان را می دهد که قالب های با تصاویر و لوگوی شرکت یا سازمان طراحی و ایجاد نمایید.

همچنین در سیستم قالب ساز نرم افزار CRM می توان متون آماده ایجاد کرد که در داخل متن های آماده می توان از متغییرها و اطلاعات مشتری استفاده نمود.

قالب های ایمیل

نمونه ای از قالب ها ایمیلی طراحی شده است که با استفاده از سایت Raveshcrm.ir در بخش دانلود قابل دسترسی می باشد، کاربران نرم افزار CRM فارسیکام می توانند قالب های موجود را دانلود و در سیستم ثبت نمایند و با تغییر در لوگو و تصاویر، قالب را شخصی سازی نمایند.