ارتباط با فارسیکام

جهت ارتباط با فارسیکام می توانید از شماره‌های زیر تماس بگیرید.

درخواست جلسه پرزنتدرخواست اطلاعات CRM

واحد فروش
88547827 (021)
88547828 (021)
88547829 (021)
واحد پشتیبانی
88504921 (021)
88504754 (021)
sales@farsicom.com تهران، خیابان سهروردی شمالی، بین تقاطع عباس‌آباد و هویزه، کوچه متحیری، پلاک 60، واحد4

ساخت قالبهای آماده و بارگذاری پیش فرض ها

سیستم حرفه ای قالب ساز نرم افزار CRM امکانی برای ساخت قالب های مورد نیاز در نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری می باشد. با استفاده از سیستم قالب ساز می توان قالب های متنوع فاکتور، ایمیل و… ایجاد و طراحی کرد.

در دنیای امروز و کسب و کار، رقابت برای جذب مشتری بیش از بیش شده است یکی از فاکتورهای مهم برای جذب مشتری داشتن اسناد، قرارداد، ایمیل، فاکتور و پیش فاکتور های زیبا و اختصاصی است. ظاهر زیبای اسناد شما و همرنگ و همسو با سایت و لوگو باعث جذب بیشتر مشتری ها می شود. به طور کلی ایجاد چنین سربرگهایی و استفاده از آن با داشتن قالب ساز میسر می شود. کاربران نرم افزار CRM می توانند قالب های خود را طراحی و استفاده نمایند.

وجود سیستم قالب ساز به شما کمک میکند تمام سربرگ ها و فاکتورهای اختصاصی خود را طراحی کرده و به حرفه ای از آنها استفاده کرده و تمام اطلاعات مورد نیاز خود را با قالب های شرکت و سازمانی خود خروجی و چاپ کرد.

سیستم قالب ساز

در نرم افزار CRM فارسیکام امکان طراحی قالب های مختلفی برای قسمت های:

  • فاکتور
  • ایمیل
  • پیامک
  • ثبت تیکت پشتیبانی
  • جواب تیکت پشتیبانی
  • ثبت مشتری و کاربر
  • ایجاد کاربر پشتیبانی
  • نمایش و چاپ پیامک
  • فکس
  • اطلاعات مشتری
  • متن آماده تیکت و ایمیل
  • پیامک جواب اتوماتیک
  • مشتری

می توان طراحی و تنظیم نمود، مثلا در قسمت مشتری های با طراحی قالب پاکت نامه می توان به راحتی مشخصات گیرنده و فرستنده نامه را فقط با چند کلیک چاپ نمود. تمام اسناد مورد نظر و قراردادها را می توان به راحتی با جایگذاری اطلاعات مشتری چاپ نمود. در صورت داشتن تصویر نامه های آماری می توان تصویر مورد نظر را در قالب ثبت کرد و متغیرهای و اطلاعات مورد نیاز خود را در بخش های تصویر درج نمود و به راحتی چاپ نمود.

زمانی که مشتری جدید به سیستم اضافه کردید یا هنگام ایجاد فرم جدید باید ایمیلی به مشتری ارسال شود که با تنظیم کردن قالب های مختلف برای گروه مشتری های مختلف می توانید ایمیل هایی به صورت اتوماتیک با اطلاعات پر شده توسط سیستم را به مشتری ارسال کنید.

سیستم قالب ساز CRM

از امکانات سیستم قالب ساز می توان به:

انتخاب اندازه صفحه که به صورت پیش فرض A4 می باشد اشاره کرد، تمام اندازه های مورد نیاز خود ره می توان در قالب ساز انتخاب یا ثبت نمود.

جهت گیری و اندازه خودکار این امکان را می دهد که در صورتی که اطلاعات کوچکتر یا بزرگتر باشد صفحه به صورت خودکار بزرگ و کوچک شده تا قالب به شکل دقیق نمایش و چاپ شود.

تصویر زمینه، که می توان تصویری برای قالب یا سربرگ انتخاب نمود.

انتخاب میزان فاصله از کناره های برای چاپ و نمایش بهتر قالب ها.

فیلد متن، که می توان متن ها و لیبل های خود را با آن در قابل درج کرد. انتخاب استایل متن، اندازه فونت، تراز فونت، حاشیه متن، گردی حاشیه، چرخش متن، فاصله خطوط و جهت متن تنظیماتی است که برای این فیلد می توان انجام داد.

قالب ساز فیلد
تنظیمات قالب ساز

فیلد HTML که می توان به صورت HTML در آن ثبت کرد.

فیلد خط

فیلد تصویر که تصاویر و آرم و مهر را می توان در فرم ثبت کرد.

فیلد جدول برای استفاده از داده های جدولی و ستونی می باشد.

فیلد پنل برای نمایش چندین اطلاعات داخل یک پنل می باشد.

فیلد qr برای نمایش اطلاعات به صورت qr code می باشد.

فیلد ساختار که می توان اطلاعات را در کنار هم چیده و نمایش داد.

ساختار در قالب ساز

چاپ مهر و مهر پرداخت شد

بعضی از اسناد نیاز دارند که هنگام چاپ آن مهر شرکت هم در سند قرار داده شود با استفاده از سیستم فرم ساز می توان سربرگ و قالب های مختلفی ایجاد کرد در صورت نیاز بتوان همراه با مهر و امضاء چاپ نمود.

یکی از بخش های قابل ساز امکان درج فرم پرداخت شد در قابل فاکتور می باشد، با ثبت فاکتور و پرداخت فاکتور به صورت آنلاین از پنل پشتیبانی هنگام دریافت خروجی فاکتور و یا چاپ آن با قالب مورد نیاز سیستم به صورت اتوماتیک مهر پرداخت شد را بر روی فاکتور درج می نماید. به صورت پیش فرض تصویر مهر پرداخت در سیستم وجود دارد، در صورتی که نیاز دارید از تصویر مهرهای دیگر یا مهر اختصاصی یا سازمانی خود استفاده نمایید می توانید تصویر آن را در قابل ساز درج کرد و استفاده نمایید.

چاپ دسته ای

چاپ دسته ای

چاپ دسته جمعی پیامک های دریافتی و فرم های پر شده در وب سایتتان بر روی قالب های سازمانی به سادترین شکل قابل پیاده سازی می باشد.

با طراحی قالب در فرم ساز می توان اطلاعات تمام فرم های ثبت شده یا فرم هایی که فیلتر شده اند را به صورت دسته ای در سربرگ و قالب چاپ نمود

قالب های آماده

قالب های ایمیل

 

این امکانات که در بخش های مختلف نرم افزار crm جهت چاپ اطلاعات قرار داده شده است می توان به بالا بردن راندمان کاری و کاهش زمان کارمندان کمک کند.
تمامی این قالب ها در یک محیط ساده طراحی شده است و برای کمک بیشتر قالبهای آماده و پیش فرض هایی به صورت آماده در سایت https://raveshcrm.ir/download قرار داده شده است که با دانلود این پیش فرض ها، دامنه استفاده از نرم افزار را افزایش دهید.