ارتباط با فارسیکام

جهت ارتباط با فارسیکام می توانید از شماره‌های زیر تماس بگیرید.

درخواست جلسه پرزنتدرخواست اطلاعات CRM

واحد فروش
88547827 (021)
88547828 (021)
88547829 (021)
واحد پشتیبانی
88504921 (021)
88504754 (021)
sales@farsicom.com تهران، خیابان سهروردی شمالی، بین تقاطع عباس‌آباد و هویزه، کوچه متحیری، پلاک 60، واحد4

ارتباط نرم افزار CRM با تلگرام

با توجه به محبوبیت و گستردگی استفاده از تلگرام، امکان ارسال فایل به تلگرام مشتری در نرم افزار crm فارسیکام به ساده ترین شکل ممکن و بدون نیاز به bot فراهم شده است.

ارسال متن و یا فایل به تلگرام مخاطب ها یکی از راه های ارتباط با مشتری ها می باشد با وجود افزایش استفاده از شبکه های اجتماعی یکی از راه های ارتباط با آنها استفاده از شبکه های اجتماعی می باشد. برخی از مشتری ها در ایران به دلیل نداشتن ایمیل، ارسال فایل یا فاکتور برای آنها دشوار می باشد ولی با استفاده از شبکه های اجتماعی می توان به راحتی فایل ها، اسناد و فاکتور یا پیش فاکتور های صادره را  به مشتری ارسال نمود.

تنظیمات ارتباط با تلگرام در نرم افزار crm

برای برقرار کردن این ارتباط از قسمت تنظیمات نرم افزار crm گزینه “اتصال به شبکه های اجتماعی” را باید کلیک کنید تا بتوانید شماره موبایل مورد نظر را ثبت کنید. پس از ثبت موبایل یک کد احراز هویت برای شما ارسال می شود که باید در نرم افزار ثبت شود.

تلگرام

 

امکانات crm در خصوص ارتباط با تلگرام

در پروفایل مشتری در نرم افزار آیکنی برای اشتراک گذاری وجود دارد، با کلیک روی این آیکن شما میتوانید گزینه تلگرام را انتخاب کنید، شماره موبایل مشتری در گیرنده قرار می گیرد و سیستم منتظر تایپ متن و یا انتخاب فایل می‌ماند، پس از ارسال اگر کانتکت در تلگرام وجود نداشته باشد به صورت اتوماتیک یک کانتکت ساخته می‌شود و فایل و متن شما ارسال میگردد.

قابلیتهای این بخش به اختصار به شرح زیر است: