ارتباط با فارسیکام

جهت ارتباط با فارسیکام می توانید از شماره‌های زیر تماس بگیرید.

درخواست جلسه پرزنتدرخواست اطلاعات CRM

واحد فروش
88547827 (021)
88547828 (021)
88547829 (021)
واحد پشتیبانی
88504921 (021)
88504754 (021)
sales@farsicom.com تهران، خیابان سهروردی شمالی، بین تقاطع عباس‌آباد و هویزه، کوچه متحیری، پلاک 60، واحد4

ارتباط با نرم افزارهای دیگر ( وب سرویس )

به دلایل مختلف ممکن است یک شرکت مجبور باشد از چندین نرم افزار برای نیازهای خود استفاده کند. با وجودی که نرم افزار CRM فارسیکام امکانات متنوعی دارد که میتواند بخش قابل توجهی از نیازهای اصلی یک سازمان را پوشش دهد، امکاناتی در نرم افزار پیش بینی شده است تا در صورت نیاز بتواند با سایر نرم افزارها ارتباط برقرار کند.
منظور از برقراری ارتباط با نرم افزارهای دیگر، امکان تبادل اطلاعات بین نرم افزار سی آر ام و سایر نرم افزارها از جمله نرم افزارهای عمومی مانند اکسل، نرم افزارهای مالی و حسابداری ، سایتها ،پورتالهای سازمانی و همچنین سیستمهای مرکز تماس و سایر سیستمها می باشد.

ارتباط با نرم افزارهای دیگر

ارتباط با نرم افزارهای عمومی

امکان درون ریزی و برون ریزی اطلاعات از طریق فایل اکسل در بخش اطلاعات مشتریان، فرمها و کالاها و … در نرم افزار crm فارسیکام وجود دارد. و به راحتی میتوان اطلاعات را import و یا export کرده. با استفاده از امکانات این بخش می توانید اطلاعات مورد نیاز خود را از دیگر برنامه ها دریافت کرده و در نرم افزار CRM وارد نمایید.
همچنین اطلاعات مشتریان را میتوان از Google contacts ،Outlook  Facebook و یا QuickBook به راحتی به نرم افزار وارد کرد. که این امکان را به شما می دهد که اطلاعات افرادی که در شبکه های اجتماعی و سایر نرم افزارها دارید به نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری انتقال دهید

تقویم گوگل و اوتلوگ​

در صفحه مدیریت زمانبندی با تنظیم ارتباط با تقویم گوگل و یا اوتلوگ میتوانید علاوه بر یادآوری و رویدادهایی که در نرم افزار crm تنظیم شده، یادآوری هایی که در تقویم گوگل و یا اوتلوگ هم تنظیم شده را در این بخش نمایش دهید. با انتخاب نوع تقویم خود در گوگل یا اوتلوگ تمام اطلاعات موجود به صورت دو طرفه بین نرم افزار ها انتقال داده می شود. و رویدادهای نرم افزار CRM به تقویم گوگل و اوتلوگ منتقل شده و همچنین رویدادهای تقویم های گوگل و اوتلوگ به نرم افزار CRM منتقل و قابل مشاهده می باشد.
یکی دیگر از امکاناتی که برای انتقال اطلاعات وجود دارد امکان انتقال بخشی دلخواه از اطلاعات مشتریان برای ساختن یک لیست در Mail chimp می باشد.

وب سرویس ها به سیستم عامل و زبان برنامه نویسی وابستگی ندارند و شما می توانید از وب سرویس ها (Web Services) بر روی هر سیستم عامل و با هر زبان برنامه نویسی استفاده نمایید.
انتقال اطلاعات بین برنامه ها از طریق وب سرویسهای داینامیک، بسیار آسان و امن صورت می پذیرد. مشتریان میتوانند بدون نیاز به آپدیت نرم افزار هر وب سرویسی را اضافه کنند. برای دریافت وب سرویس ها میتوانید اینجا کلیک کنید.

در نرم افزار سی آر ام فارسیکام وب سرویس های متنوعی برای استفاده به منظور خواندن اطلاعات ثبت شده در آن ، در اختیار مشتریان قرار میگیرد به عنوان نمونه :

  • دریافت اطلاعات فرم پر شده با کد فرم
  • دریافت اطلاعات فرم پر شده با کد فرمت دار
  • دریافت اطلاعات اصلی مشتری
  • دریافت اطلاعات مشتری
  • دریافت میزان تحقق یک هدف با شناسه هدف
  • دریافت لیست فاکتور های فروش
  • دریافت اطلاعات فاکتور فروش با کد فاکتور

همچنین وب سرویس هایی هم جهت ثبت اطلاعات از طریق نرم افزارهای دیگر در crm پیش بینی شده است ، به عنوان نمونه :

  • وب سرویس ثبت مشتری
  • وب سرویس ثبت تیکت
  • وب سرویس ثبت اطلاعات در یک فرم

جهت مشاهده راهنمای استفاده از وب سرویس های نرم افزار CRM فارسیکام میتوانید به راهنمای نرم افزار مراجعه کنید.

با استفاده از وب سرویس های نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری فارسیکام می توانید اطلاعات مورد نیاز خود را از نرم افزار CRM دریافت کرده، و در نرم افزار یا وب سایت خود نمایش یا مورد استفاده قرار دهید.

نرم افزار CRM فارسیکام قابل اتصال به بیش از 50 پنل پیامکی می باشد، با داشتن یکی از این پنل های پیامکی به سادگی می توانید از طریق CRM به این پنل های پیامکی وصل شده و پیامک ها را با شماره و خطوط این پنل ها برای مشتری های خود ارسال نمایید. داشتن ارتباط با بیش از 50 پنل پیامکی این کمک را به شما میکند که بتوانید خط پیامکی و شماره پیامکی که مناسب کسب و کار شما می باشد را انتخاب نماید

 

 

ارتباط با درگاه بانکی

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری این امکان را به مشتری های خود میدهد که بتوانند به درگاه های بانکی وصل شده و وجه خدمات خود و فاکتورهای خود را به صورت آنلاین از مشتری هایشان دریافت نمایند. امکان اتصال به درگاه های مستقیم و واسط در نرم افزار وجود دارد که در بخش های فرم ساز و پنل مشتری های جهت پرداخت آنلاین هزینه ها و فاکتورها از آنها استفاده می شود و آنلاین هزینه خدمات خود را از مشتری‌ها دریافت نمایند.

ارتباط با درگاه بانکی​