ارتباط با فارسیکام

جهت ارتباط با فارسیکام می توانید از شماره‌های زیر تماس بگیرید.

درخواست جلسه پرزنتدرخواست اطلاعات CRM

واحد فروش
88547827 (021)
88547828 (021)
88547829 (021)
واحد پشتیبانی
88504921 (021)
88504754 (021)
sales@farsicom.com تهران، خیابان سهروردی شمالی، بین تقاطع عباس‌آباد و هویزه، کوچه متحیری، پلاک 60، واحد4

ارتباطات درون سازمانی (کارتابل)

کارتابل

در نرم افزار CRM فارسیکام امکان ایجاد نامه، ارسال جواب، پیوست ضمایم، ارجاع نامه، پاراف نمودن نامه، نشانه گذاری و بایگانی نامه ها را فراهم می کند. وجود کارتابل باعث سهولت در ارسال و دریافت تمامی مکاتبات شده و از آمد و شدهای فیزیکی به میزان قابل توجهی می کاهد. در نتیجه سرعت رسیدگی به امور را افزایش می دهد. همچنین در صورت دسترسی به نرم افزار crm از طریق وب، کارمندان می توانند در هر زمانی کارتابل خود را چک کنند و در صورت لزوم با همکاران خود پیرو امور کاری مکاتبه داشته باشند.

یکی دیگر از امکانات بخش کارتابل نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری ارسال نامه به چندین نفر از کاریران crm و دیدن جواب نامه ها به صورتی که  همه کاربران می توانند (در صورت اجازه کاربری که نامه را ارسال کرده است) به جواب های داده شده پاسخ بدهند.
کاربران نرم افزار سی آر ام می توانند با ارجاع فرم ثبت شده در سیستم و تیکت های پشتیبانی به کاربران به راحتی با کاربران دیگر در تعامل باشند و بتوانند کارهای شرکت یا سازمان را هر چه سریعتر پیش ببرند.
امکان استفاده از نامه های آماده در نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری به کاربر کمک می کند که در کمترین زمان بتواند متن آماده ای را برای کاربران دیگر ارسال کند.

 

یکی از ویژگی‌های قابل ملاحظه نرم افزار CRM شرکت فارسیکام قابلیت گفت‌گوی درون سازمانی بین کاربران سیستم است. کاربران سیستم به راحتی می توانند با یکدیگر به صورت آنلاین مکالمه کنند. از ویژگی های چت درون سازمانی فارسیکام می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • امکان پاکسازی تاریخچه مکالمات
  • امکان بارگذاری فایل با قابلیت کشیدن و رها کردن 
  • امکان ارسال لینک مشاهده‌ی اطلاعات مشتری 
  • امکان ارسال لینک مشاهده‌ی فرم 
  • اضافه شدن تعداد زیادی شکلک کاربردی 
  • تغییر ظاهری و نمایش بصورت پنل کشویی 
  • قابلیت seen کردن پیام‌ها
چت CRM

با انتخاب گزینه “لینک مشتری” پنجره‌ای باز خواهد شد که در آن لیستی از آخرین مشتریان مشاهده شده نمایش داده شده است برای یافتن مشتری مورد نظر کافیست نام مشتری را در قسمت جستجو وارد کنید و سپس آن را انتخاب نمایید تا بدین ترتیب اطلاعات مشتری برای کاربر ارسال شود.

فرض کنید کارمندان یک شرکت برای دریافت مرخصی بایستی فرم مربوطه را دو روز قبل از موعد مقرر پر کنند تا به دست مسئول مربوطه برسد. شخصی قصد دارد فرم مرخصی آن استثناً زودتر بررسی شود، به همین منظور در بخش گفتگو از طریق “لینک مشاهده‌ی فرم” فرم ثبت شده‌ی خود را برای مسئول مربوطه می‌تواند ارسال کند تا سریع‌تر مورد بررسی و تایید قرار گیرد.

نظرات در CRM

یکی از ابزار های مفید نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری فارسیکام استفاده از کامنت یا بخش نظرات می باشد، در بخش های مختلف سیستم مانند بخش مشتری، فرم، تیکت، فروش و … به این نظرات دسترسی داشته باشید، کاربران می توانند بر روی فرم پر شده نظر خود را ثبت نمایند و کاربری را تگ نماید، در اینصورت برای کاربر مورد نظر به صورت آنلاین اطلاع رسانی خواهد شد که یک نظر ثبت شده است، با استفاده از مرکز اطلاع رسانی می تواند تنظیمات نحوه دریافت اطلاع رسانی را انجام داد که در صورت آنلاین نبودن، نظر ارسالی در شبکه های اجتماعی ارسال شود.

نظرات و تگ کردن