ارتباط با فارسیکام

جهت ارتباط با فارسیکام می توانید از شماره‌های زیر تماس بگیرید.

درخواست جلسه پرزنتدرخواست اطلاعات CRM

واحد فروش
88547827 (021)
88547828 (021)
88547829 (021)
واحد پشتیبانی
88504921 (021)
88504754 (021)
sales@farsicom.com تهران، خیابان سهروردی شمالی، بین تقاطع عباس‌آباد و هویزه، کوچه متحیری، پلاک 60، واحد4

آخرین مطالب بلاگ دوم فارسیکام

قبل از خرید نرم افزار چه کنیم؟
معمولا مدیران برای خرید نرم افزار “اراده” می کنند، بعد به منشی خود دستور می دهند اطلاعات لازم را از سیستمهای مختلف دریافت کند. چون حوصله خواندن مطالب را ندارند همان اول پرزنت حضوری می خواهند و تمامی امکانات و قیمتها را دریافت می کنند و بعد …

چه نوع نرم افزاری انتخاب کنیم؟
بیشتر مشتریان من در اولین تماسشان، اصلا نمی دانند چه می خواهند. خوب حق هم دارند: تمام سایتهای تبلیغاتی پر شده از امکانات موجود در نرم افزارهای CRM بدون این که نوع کاربرد آن بیان شود. تصمیم گرفتم در دومین قدم، نکاتی را که شما باید در انتخاب نرم افزار مناسب در نظر بگیرید بیان کنم.

چه نوع سیستمی تهیه کنیم؟
سیستمهای CRM بر دو نوع هستند: یکی نسخه دائم و دیگری نسخه اجاره ای. در هر دو حالت، سیستم مال شما و در اختیار شماست. یعنی در هر دو حالت شما همیشه “مالک” سیستم خواهید بود. تفاوت این حالتها …
چگونه یک نرم افزار CRM مناسب انتخاب کنیم؟
خرید یک نرم افزار CRM، برای من، مثل خرید موبایل می مونه. شاید به همین دلیل هست که گاهی مثالهام رو با موبایل بیان می کنم. حداقلش اینه که ساده هست، ملموسه و توی ذهن می مونه، هرچند که از نظر سیستمی و کاربردی تفاوتش از زمین تا آسمانه.
بیشتر بدانیم: امکان سنجی
امکان سنجی یعنی سنجش امکان، یعنی بدونیم آیا یک پروژه شدنیه یا نه. یعنی امکانش رو بسنجیم دیگه! این که اصلا کاری نداره، سوال کردن داره؟ یعنی امکان …. سنجی!