ارتباط با فارسیکام

جهت ارتباط با فارسیکام می توانید از شماره‌های زیر تماس بگیرید.

درخواست جلسه پرزنتدرخواست اطلاعات CRM

واحد فروش
88547827 (021)
88547828 (021)
88547829 (021)
واحد پشتیبانی
88504921 (021)
88504754 (021)
sales@farsicom.com تهران، خیابان سهروردی شمالی، بین تقاطع عباس‌آباد و هویزه، کوچه متحیری، پلاک 60، واحد4

چت با مشتریان

اگر دقت کرده باشید اکثر وب سایتهای بزرگ امکان چت آنلاین را در وب سایت خود برای راحتی بیشتر مشتریان فراهم می کنند. ولی مشکلی که همیشه در بکارگیری از این سیستم بوجود می آید اینست که ما برای کارهای مختلف از نرم افزارهای مختلف استفاده می کنیم و اگر بخواهیم یک نرم افزار دیگر هم فقط مخصوص چت به لسیت نرم افزارهایمان اضافه کنیم واقعا مدیریت آنها مشکل خواهد بود.

چت آنلاین در وب سایت

ما برای اینکه در مدیریت شرکت، سازمان خود مجبور نباشید از چند نرم افزار متفاوت استفاده کنید، نرم افزار سی ار ام فارسیکام را پیشنهاد کرده ایم، یکی از امکاناتی که در این نرم افزار وجود دارد همین امکان چت آنلاین با پرسنل داخل شرکت و چت با مشتریان از طریق وب سایت شرکت می باشد.
کافی است تنظیمات لازم را انجام دهید و کد تولید شده توسط فارسیکام را در صفحه اول وب سایت یا هر صفحه ای که می خواهید امکان چت در آن فراهم کنید را قرار دهید، لینک چت در آن صفحه ظاهر خواهد شد (به وب سایت farsicom.com سری بزنید تا نمونه آن را ببینید). دیدید چقدر راحت است؟
این سیستم چت با مشتریان امکانات زیادی دارد، مثلا اینکه همکاران شما که در حال چت کردن با مشتری هستند براحتی می توانند همانجا آن مشتری را به دفتر تلفن اضافه کنند، یا اینکه چت را به سایر همکاران ارجاع دهد.
همچنین امکان چت داخلی با پرسنل شرکت نیز در نرم افزار سی ار ام فارسیکام وجود دارد. اگر برای استفاده از آن مشکلی دارید لطفا با واحد پشتیبانی فارسیکام تماس بگیرید.