ارتباط با فارسیکام

جهت ارتباط با فارسیکام می توانید از شماره‌های زیر تماس بگیرید.

درخواست جلسه پرزنتدرخواست اطلاعات CRM

واحد فروش
88547827 (021)
88547828 (021)
88547829 (021)
واحد پشتیبانی
88504921 (021)
88504754 (021)
sales@farsicom.com تهران، خیابان سهروردی شمالی، بین تقاطع عباس‌آباد و هویزه، کوچه متحیری، پلاک 60، واحد4

پرداخت آنلاین

نداشتن پرداخت آنلاین یکی از مشکلات شرکت ها و سازمان ها می باشد که جهت پرداخت کردن وجه توسط مشتری، باید شماره قبض یا شماره تراکنش را بعد از پرداخت از طریق فکس ، تلفن یا ایمیل به شرکت یا سازمان مربوط اعلام کنند تا شرکت بعد از تایید کردن وجه پرداخت شده خدمات خود را به مشتری ارئه دهد، در نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری فارسیکام پرداخت به صورت آنلاین می باشد و کاربران بدوم هیچ مشکلی با استفاده از پرداخت آنلاین در پنل پشتیبانی سیستم صورت حساب های خود را پرداخت می نمایند و باعث رضایتمندی مشتری هایتان می شود چون تمام این کارها کمتر از چند دقیقه انجام می شود.

 

پرداخت آنلاین در پنل پشتیبانی

در بخش پنل پشتیبانی، مشتریانی که عضو شده باشند میتوانند فاکتورهایی که توسط کاربران ثبت شده را ببیند (بدون نیاز ارسال فاکتور به مشتری) و به راحتی با استفاده از پرداخت آنلاین پرداخت نمایند و همچنین مشتریان می توانند مبلغ خاصی را از طریق درگاه اینترنتی بانکهای عضو شتاب پرداخت نمایند.

لیست تمام پرداختها به اضافه وضعیت تراکنش در منوی مشاهده واریزی ها قابل مشاهده است. صورت حساب های پرداختی و تمام پرداختی ها را کاربران پشتیبانی می توانند به راحتی در پنل پشتیبانی مشاهده نمایند.

ارتباط با درگاه های بانکی

یکی دیگر از قابلیت های سیستم پرداخت آنلاین فاکتور ها انتخاب درگاه برای هر فاکتور می باشد، کاربر صادر کننده فاکتور می تواند مشخص نمایید که هزینه فاکتور توسط مشتری با کدام درگاه پرداخت شود

در سیستم فرم ساز نرم افزار CRM امکان اتصال به درگاه پرداخت به صورت آنلاین و بلافاصله پس از ثبت فرم وجود دارد. کاربران فرم افزار می‌تواند با داشتن اطلاعات درگاه مربوط به بانک به طور مستقیم به اطلاعات بانکی خود وصل بشود یا با استفاده از درگاه های واسط می‌تواند در سایت خود یا فرم مربوطه پرداخت آنلاین داشته باشد. کاربران می توانند مبلغ پرداختی را به صورت عدد در سیستم مشخص و یا مبلغ قابل پرداخت با استفاده از فیلدهای موجود در فرم محاسبه شود. در بسیاری از فرم‌ها مبلغ قابل پرداخت بر اساس فیلد فرمول محاسبه می‌شود که برای بسیاری از مشاغل کاربردی خواهد بود.

با این روش می توانید فرم های طراحی نمایید که بعد از پر کردن فرم هزینه خدمات فرم را با توجه به اطلاعات ثبت شده در فرم دریافت نمایید.

از امکانات بخش پرداخت در فرم ساز می تواند به این مورد اشاره کرد که زمانی کاربر فرم را پر کرد و نتوانست پرداخت را انجام دهد، نیازی به پر کردن و ثبت دوباره اطلاعات فرم نیست، با شرط گذاری بر روی فرم می توان لینک پرداخت را در صورتی که پرداخت صورت نگرفته به کاربر دوباره ارسال نمود و با وارد شدن به لینک پرداخت، صفحه پرداخت برای کاربر نمایش داده می شود و می تواند پرداخت را انجام دهد. لینک پرداخت در اطلاعات فرم ها قابل مشاهده می باشد.

کاربر بعد از پرداخت اگر بر روی لینک دوباره کلیک نماید اطلاعات پرداخت و کد رهگیری نمایش داده می شود. با استفاده از امکانات و ابزار پرداخت آنلاین در فرم ساز، هیچ یک از پرداخت های خود را از طرف مشتری از دست نخواهید داد.

پرداخت آنلاین در فرم ساز