ارتباط با فارسیکام

جهت ارتباط با فارسیکام می توانید از شماره‌های زیر تماس بگیرید.

درخواست جلسه پرزنتدرخواست اطلاعات CRM

واحد فروش
88547827 (021)
88547828 (021)
88547829 (021)
واحد پشتیبانی
88504921 (021)
88504754 (021)
sales@farsicom.com تهران، خیابان سهروردی شمالی، بین تقاطع عباس‌آباد و هویزه، کوچه متحیری، پلاک 60، واحد4

نمایش کالر آیدی و اطلاعات تماس گیرنده

کالرآیدی

به محض زنگ خوردن تلفن، نرم افزار CRM فارسیکام اطلاعات مربوط به تماس گیرنده و کالر آیدی ( Caller ID ) او را نمایش می دهد.

در صورتی که شماره ورودی در بانک اطلاعاتی مشتریان نرم افزار CRM وجود داشته باشد ، نام مشتری به همراه گروه های مشتری در یک باکس کوچک برای کاربر نمایش داده می شود.

کالر آیدی 

اگر شماره کالر ایدی در بانک اطلاعاتی نرم افزار وجود نداشته باشد ، پاپ آپ کالر آیدی با عنوان ناشناخته ظاهر میشود ، در این هنگام کاربر به راحتی می تواند با کلیک روی شماره نمایش داده شده اطلاعات مشتری را ثبت کند.

حال اگر مشتری ثبت شده با شماره جدیدی تماس گرفته بود…؟ نرم افزار CRM فارسیکام مسائل را پیچیده نمی کند. شما می توانید به راحتی و تنها با یک کلیک، پروفایل وی را به روز کنید و شماره جدید را به پروفایل مشتری اضافه کنید.

با دسترسی به اطلاعات مشتری در هنگام تماس به راحتی می توانید تمام اطلاعات مشتری را مشاهده نمایید.

در صورت بسته شدن کالر آیدی شما اطلاعات تماس را از دست نمی دهید با مراجعه به بخش تماس ها می توانید اطلاعات کامل تماس گیرنده را مشاهده نمایید ، تمامی این اطلاعات به صورت برخط بوده و مسئول این تماس ها می تواند در هر لحظه وضعیت خطوط را مشاهده نماید.

با تنظیم کالر آیدی امکان باز شدن بخشهای دیگر نیز هنگام تماس وجود دارد میتوانید تنظیم کنید هنگام برقراری تماس فرمهای اطلاعاتی خاصی نیز در دسترس کاربر قرار گیرند .

در نهایت مدیر خواهد توانست گزارشات متنوع و مفیدی از وضعیت پاسخگویی ، تعداد تماسهای در بازه های زمانی دلخواه و گزارشات مقایسه ای از نحوه پاسخگویی کاربران داشته باشد.

نرم افزار CRM فارسیکام انواع حالتهای مختلف مراکز تماس را در نظر گرفته و قابلیت اتصال نرم افزار را به هر نوع مرکز تماس و یا خطوط تلفنی را فراهم کرده است .

  1. حالتی که فقط خط تلفن معمولی وجود دارد و هیچ مرکز تماسی در کار نیست.
  2. حالتی که از دستگاههای سانترال معمولی استفاده می‌شود.
  3. حالتی که از مراکز تماس ویپ و یا سیستمهای مبتنی بر استریسک استفاده می‌شود.

دریافت و نمایش کالر آیدی در حالتی که فقط خط تلفن معمولی وجود دارد.

در این حالت نرم افزار crm فارسیکام میتواند با استفاده از دستگاههای دریافت کالر آیدی عمل نمایش اطلاعات تماس گیرنده را به راحتی انجام دهد.

این دستگاهها دارای قیمت بسیار پایینی می باشد و در مقیاسهای 2 خط ، 4 خط و 8 خط وجود دارد.

برای هر خط آنالوگ ورودی یک خروجی آنالوگ در این دستگاهها تعبیه شده که به گوشی تلفن متصل می شود.

این دستگاهها با پورت USB به یک کامپیوتر متصل میشوند و نرم افزار crm به راحتی میتواند اطلاعات کالر آیدی هر ورودی را به صورت تفکیک شده برا یک کابر خاص در نرم افزار ارسال کند.

خرید آنلاین دستگاه کالر آیدی

دریافت و نمایش کالر آیدی در حالتی که مراکز تماس ویپ ( IP PBX ) وجود دارد.

زمانی که مرکز تماس به صورت کامپیوتری راه اندازی شده باشد کار ارتباط آسان می شود.

نرم افزار CRM میتواند با ویپ سرورهای مبتنی بر استریسک ارتباط برقرار کند.

انواع سیستمهای مرکز تماس ویپ که با پلت فرمهایی نظیر Elastix ، FreePBX ، Issabel پیاده سازی شده اند و همچنین IP PBX های مختلف نظیر گرند استریم ، زایکو و…