ارتباط با فارسیکام

جهت ارتباط با فارسیکام می توانید از شماره‌های زیر تماس بگیرید.

درخواست جلسه پرزنتدرخواست اطلاعات CRM

واحد فروش
88547827 (021)
88547828 (021)
88547829 (021)
واحد پشتیبانی
88504921 (021)
88504754 (021)
sales@farsicom.com تهران، خیابان سهروردی شمالی، بین تقاطع عباس‌آباد و هویزه، کوچه متحیری، پلاک 60، واحد4

نسخه های موبایلی

نسخه موبایل CRM فارسیکام

نرم افزای هوشمند و ساده با قابلیت های فراوان می باشد که به شما کمک می کند کار های روزانه خود و اطلاعات مورد نیازتان را در حال حرکت به درست بیاورید .

در نبود شما در شرکت یا سازمان نرم افزار ارتباط با مشتری فارسیکام (روش) کارها را به صورت خودکار انجام می دهد و این امکان به شما داده می شود که هر کجا هستید می توانید از امکانات نرم افزار استفاده کنید و اطلاعات مورد نیاز خود را ثبت یا دریافت نمایید.
نسخه موبایلی crm نرم افزار همانند نسخه وب آن real-time (بلادرنگ) بوده و تمامی اطلاعات به صورت آنلاین در دست خواهید داشت.

به طور مثال real-time بودن نسخه موبایل این امکان را برای شما میدهد که زمانی که در محل کارتان نیستید و تلفن داخلی شما زنگ می خود به صورت آنلاین می توانید اطلاعات تماس گیرنده را مشاهده نماید. و با استفاده از امکانات سیستم تلفن گویای فارسیکام می توانید این تماس ها را به موبایل خود انتقال دهید.

همچنین با نسخع موبایلی crm می توانید با کاربران سی آر ام به صورت آنلاین چت کنین
این نسخه در پلتفرم های اندورید  و ios قابل دسترسی می باشد.

داشبورد اپلیکیشن CRM

داشبورد اپلیکیش همانند داشبورد نسخه تحت وب دارای مدیریت بلاک می‌باشد. کاربر هر تعداد بلاک نیاز داشته باشد می‌تواند در صفحه داشبورد خود قرار دهد. تنظیمات دلخواه برای هر بلاک و جود دارد و امکان جابه‌جایی بلاکها فراهم شده است.

   

بخش فرم اپلیکیشن CRM

در این بخش قابلیت مشاهده لیست ، ثبت و ویرایش ، حذف، اشتراک و مشاهده اطلاعات فرمها قرارداده شده است. اشتراک‌گذاری لینک ثبت فرم، قابلیت جدیدی است که در اپلیکیشن وجود دارد(برای فرم‌هایی که مستقل هستند).

   

صندوق پیام اپلیکیشن CRM

صندوق پیام در اپلیکیشن معادل کارتابل در نسخه تحت وب می‌باشد. ارسال پیام گروهی و تکی ، پاسخ، نشانه‌گذاری، جستجو و فیلتر کردن لیست پیام‌ها از قابلیت‌های این بخش می‌باشد.

   

بخش مشتری اپلیکیشن CRM

در بخش اصلی شخص و مجموعه لیست آخرین اشخاص و مجموعه‌ها قابل مشاهده است همچنین امکان جستجو و ایجاد شخص و مجموعه جدید وجود دارد.

  

جزئیات شخص و مجموعه

در این بخش امکان حذف، ویرایش، تغییر تصویر، مشاهده مشخصات، مدیریت فعالیت‌ها و مدیریت ارتباط‌های شخص و مجموعه وجود دارد.

   

سوابق ارتباطات

در بخش ارتباط امکان مشاهده و مدیریت دیگر اطلاعات شخص و مجموعه وجود دارد.

هنگام درج و ویرایش شخص و مجموعه امکان وارد کردن چند مقدار برای یک فیلد وجود دارد. انتخاب گروه و حوزه فعالیت بصورت درختی و چند انتخابی است. در بخش جزئیات شخص و مجموعه امکان مشاهده فعالیت و افزودن فعالیت جدید وجود دارد.

   

بخش گزارش اپلیکیشن CRM

در بخش گزارش امکان استفاده از گزارش‌هایی که در گزارش‌ساز نسخه تحت وب ایجاد شده است وجود دارد. همچنین امکان فیلترکردن، انتخاب نوع چارت و اشتراک‌گذاری تصویر نمودار از قابلیت‌های این بخش است.

حالت‌های مختلف نمودارها