ارتباط با فارسیکام

جهت ارتباط با فارسیکام می توانید از شماره‌های زیر تماس بگیرید.

درخواست جلسه پرزنتدرخواست اطلاعات CRM

واحد فروش
88547827 (021)
88547828 (021)
88547829 (021)
واحد پشتیبانی
88504921 (021)
88504754 (021)
sales@farsicom.com تهران، خیابان سهروردی شمالی، بین تقاطع عباس‌آباد و هویزه، کوچه متحیری، پلاک 60، واحد4

مدیریت فکس ها

چنانچه همزمان با نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری، سامانه تلفن گویای فارسیکام نیز استفاده شود، امکانات ویژه و کاربردی دیگری در اختیار کاربر قرار خواهد گرفت که یکی از آنها امکان ارسال و دریافت فکس از طریق CRM است.

قابلیت های مدیریت فکس در CRM

از قابلیتهای بخش مدیریت فکس های نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری انتخاب فایل های jpg ، tif یا فایل html می باشد و همچنین می توان متنی را به صورت دستی تایپ کرد و سیستم به صورت اتوماتیک موارد انتخاب را تبدیل به فایل tif می کند. و نیازی نیست برای ارسال حتما فایلی از نوع خاصی داشته باشید می توان متنی را کپی کرده و به سادگی متن مورد نظر را ارسال کنید.

با انتخاب صندوق های مختلف و دسترسی کاربران به صندوق های می توانید مدیریت فکسهای دریافتی هر بخش را دسته بندی کنید و کاربر یا کاربرانی را مسئول پیگیری فکس ها نمایید . در صورتی که می خواهید پیگیری فکس ها به صورت اتوماتیک انجام شود می توانید با استفاده از موتور قدرتمند گردش کار ، تمام کارها را به صورت دقیق و منظم انجام دهید.

همچنین امکان ایجاد انواع گزارشات برای کاربران و مدیران سیستم توسط نرم افزار وجود دارد.

مدیریت-فکس

با استفاده از سیستم فکس نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری می توانید فکس های خود را ارسال و دریافت نمایید، با تعریف صندوق های مختلف می توانید فکس های دریافتی را دسته بندی نمایید. در صورتی که فکسی از شماره ای دریافت شود که در بخش مشترهای نرم افزار ثبت شده باشد به صورت اتوماتیک فکس دریافتی به مشتری مربوطه وصل و در لاگ مشتری ثبت می شود و در اگر مشتری جدیدی باشد به سادگی می توان در بخش صندوق دریافتی مشتری جدیدی برای فکس دریافتی ایجاد یا به مشتری های موجود وصل نمود.

امکان پاسخ، ارجاع و ثبت در گردش کار برای فکس های دریافتی وجود دارد.

ارسال فکس

با استفاده از نرم افزار CRM فارسیکام می توانید فکس های مورد نیاز خود را برای مشتری ارسال نماید. با انتخاب شماره مشتری و فایل ارسالی که می توان از کامپیوتر خود یا از بخش مدیریت فایل ها به صورت دستی متن مورد نظر را تایپ یا با استفاده از بخش قابل های آماده قالب فکس مورد نظر را انتخاب و متن را در قالب درج نمود و ارسال نمود.

نرم افزار CRM فارسیکام این امکان را به کاربران می دهد که بتوانند فاکتور و پیش فاکتور های خود را با استفاده از سیستم فکس به مشتری های مربوطه ارسال نمایند

تنظیمات فایل فکس

با استفاده از بخش تنظیمات می توانید نوع خروجی فایل فکس خود را تنظیم نماید.

ادغام بخش گردش کار و سیستم فکس امکانات ویژه ای برای کاربران فراهم می نماید. کاربران می توانند تمام فکس های دریافتی خود را با گردش کار اجرا کرده و در صورتی که فکس دریافت نمایند گردش کار مربوط به فکس اجرا می شود و نیاز نیست که کارمندان پیگیر کارهای فکس دریافتی باشند، گردش کار با دریافت فکس چارت مورد نظر را اجرا و تمام کارها را به مجریان کار تحویل میدهد.

همچنین می توان در داخل گردش کار به صورت اتوماتیک فکسی برای مشتری یا کاربر ارسال نمود با تنظیمات فیلد فکس در داخل گردش کار می توان متن یا فایلی را به صورت اتوماتیک برای مشتری ارسال کرد.