ارتباط با فارسیکام

جهت ارتباط با فارسیکام می توانید از شماره‌های زیر تماس بگیرید.

درخواست جلسه پرزنتدرخواست اطلاعات CRM

واحد فروش
88547827 (021)
88547828 (021)
88547829 (021)
واحد پشتیبانی
88504921 (021)
88504754 (021)
sales@farsicom.com تهران، خیابان سهروردی شمالی، بین تقاطع عباس‌آباد و هویزه، کوچه متحیری، پلاک 60، واحد4

مدیریت صندوق صوتی

در صورت اتصال نرم افزار CRM به سیستم تلفن گویای فارسیکام، امکان ضبط پیغامهای تماس گیرندگان در صندوق صوتی نیز وجود دارد. ممکن است هم اکنون بر روی تلفنهای شما صندوق صوتی نیز تعریف شده باشد اما آیا مشاهده و جستجوی پیامها برای تک تک کارمندان شما میسر است؟ آیا امکان گزارش گیری، پخش و دانلود فایلهای صوتی توسط خود کارمندان وجود دارد؟ و از همه مهمتر این که آیا به محض گذاشتن پیام، کارمند شما متوجه می شود و پاسخ می دهد؟

ارسال و دریافت پیغام صوتی

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری فارسیکام علاوه بر این ویژگیها امکانات متعدد دیگری را نیز در اختیار سازمان شما قرار می دهد.

کاربران سیستم مدیریت ارتباط با مشتری فارسیکام می توانند به صورت مستقیم پیغام صوتی را به یک یا تعدادی از مشتری های ارسال کنند. برای ارسال پیغام صوتی فقط کافیست شماره های مورد نظر را وارد کنید و فایل پیغام صوتی را انتخاب نمایید یا صدای خود را در همان قسمت ضبط کرده و ارسال کنید در صورت اتصال به تلفن گویای فارسیکام می توانید چارت های سیستم را مشاهده نمایید و چارتی را برای پخش انتخاب نمایید.

با استفاده از موتور قدرتمند گردش کار می توانید پس از دریافت پیغام صوتی تمام پیگیری و کارهایی که کاربران سیستم باید انجام بدهند را به صورت اتوماتیک و منظم و بدون نگرانی از به عقب افتادن کارها انجام دهید.

صندوق صوتی

با ایجاد صندوق های مختلف می توانید پیغام های صوتی دریافت شده را دسته بندی نمایید و مشتری های مختلف که در گروه های مختلفی هستند هر گروه با شماره صندوق در بخش دسته بندی جهت دسترسی آسانتر قرار میگیرد.

ارسال صندوق صوتی

با استفاده از سیستم صندوق صوتی می توانید صدایی برای مشتری ارسال نمایید، به این صورت که بعد از انتخاب سرور تعریف شده شماره تلفن فرد یا افرادی که نیاز دارید را وارد کرده و فایل ضبط شده از کامپیوتر خود یا از نرم افزار CRM انتخاب یا به صورت آنلاین می توانید ضبط نمایید یا با استفاده از چارت تعریف شده در تلفن گویا فایل صوتی مورد نظر را انتخاب و ارسال نماید.

 

ادغام بخش صندوق صوتی در گردش کار امکانات و ویژگی های خوبی برای کاربران نرم افزار CRM فراهم می نماید، در سیستم گردش کار نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری فارسیکام می توان تنظیم نمود که با دریافت صوتی در نرم افزار یک گردش کار ایجاد شود و برای هر صندوق می توان چارت گردش کار مختلفی را شروع کرد.

 

ارسال فایل صوتی گردش کار

همچنین در بخش طراحی چارت گردش کار می توانید فایل صوتی برای مشتری یا کاربر ارسال نمایید. مثلا در گردش کار مشتری های بدهکار در بخش از طراحی گردش کار سیستم به صورت اتوماتیک با مشتری تماس گرفته و میزان بدهی آن را برای مشتری اعلام می نماید.