ارتباط با فارسیکام

جهت ارتباط با فارسیکام می توانید از شماره‌های زیر تماس بگیرید.

درخواست جلسه پرزنتدرخواست اطلاعات CRM

واحد فروش
88547827 (021)
88547828 (021)
88547829 (021)
واحد پشتیبانی
88504921 (021)
88504754 (021)
sales@farsicom.com تهران، خیابان سهروردی شمالی، بین تقاطع عباس‌آباد و هویزه، کوچه متحیری، پلاک 60، واحد4

جواب اتوماتیک پیامک

ارتباط با بانک اطلاعاتی سایر سیستم ها

یکی از قابلیت های نرم افزار CRM فارسیکام، ارتباط با بانک های اطلاعاتی سایر سیستم ها می باشد که به مشتری این امکان را می دهید با ارسال پیامک، اطلاعات مورد نیاز خود را دریافت نماید. این اطلاعات می توان به صورت دستی به صورت متن در نرم افزار CRM فارسیکام وارد شده باشد یا نرم افزار CRM فارسیکام با اتصال به بانک اطلاعات سیستم های مختلف این اطلاعات را استخراج کرده و به مشتری ارسال نماید.

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری فارسیکام قابلیت این را دارد که به دیتابیس های Sql Server و Access دسترسی پیدا نماید. با تنظیم اطلاعات دیتابیس مانند نام سرور، نام بانک اطلاعاتی و … می توانید دستورهای Sql یا پروسیجرهایی را با ورودی شماره موبایل دریافتی و متن پیامک اجرا نموده و نتیجه برگشتی از دیتابیس را به صورت متغییر در متن ثابت جایگزین و برای ارسال کننده پیامک، ارسال نمود.

مثلا برای آگهی از مانده حساب می توانید شماره ملی مشتری را به سامانه CRM ارسال کرده و با استفاده از خط فرمان اطلاعات حساب با کدملی ارسال شده بررسی در صورتی که شماره موبایل فرستنده پیامک با کدملی ارسالی در سیستم یکی باشد اطلاعات مانده حساب برگشت داده شود.

یا جهت شناسایی اصیل بودن کالا، مخاطبین شما می توانند شماره کالا را به سامانه crm ارسال نمایند و سیستم پس از دریافت پیامک اطلاعات را از دیتابیس متصل شده به crm استخراج کرده و طبق قالب تعریف شده جواب را به مشتری ارسال نماید.

در صورت نیاز به ارسال جواب ثابت به مخاطبین به سادگی می توان این تنظیمات را انجام داد که مثلا با ارسال عدد 1 اطلاعات و آدرس شرکت یا سازمان ارسال شود.

با تنظیم بخش گردش کار می توانید کارهای پیگیری مربوط به دریافت پیامک را به صورت اتوماتیک انجام داده و با دریافت پیامک و ارسال همزمان پاسخ پیامک گردش کاری برای پیامک دریافتی ایجاد شده و کاربران به صورت منظم به کارها رسیدگی نمایند.