ارتباط با فارسیکام

جهت ارتباط با فارسیکام می توانید از شماره‌های زیر تماس بگیرید.

درخواست جلسه پرزنتدرخواست اطلاعات CRM

واحد فروش
88547827 (021)
88547828 (021)
88547829 (021)
واحد پشتیبانی
88504921 (021)
88504754 (021)
sales@farsicom.com تهران، خیابان سهروردی شمالی، بین تقاطع عباس‌آباد و هویزه، کوچه متحیری، پلاک 60، واحد4

تبلیغاتی که ساکت و بی سر و صدا و خیلی حرفه ای کارشان را انجام می دهند

یک مشتری دیروز زنگ زد گفت “یا ما امکانات سی ار ام رو نمیدونیم، یا اینکه شما همه رو در اختیار مشتریان قرار نمی دید یا اینکه خودتون از یک سیستم دیگه برا تبلیغات استفاده می کنید!”
پرسیدم چرا!؟ گفت اون تبلیغای زیر ایمیلتون از اون تبلیغاس که بی سروصدا منو جذب فارسیکام کرد. حالا خودم به فکر افتادم که از این نوع تبلیغات داشته باشم ولی اصلا نمیدونم قابل انجامه با نرم افزار شما یا نه؟
در جواب به این پرسش باید بگم که این جزء امکانات نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری فارسیکام (روش) هستش.
اگر دقت کرده باشید زیر ایمیلهایی که توسط فارسیکام برای شما ارسال می شود متنهای تبلیغاتی درج شده است، اگر فکر کرده اید این متنها بصورت دستی هر دفعه وارد می شود اشتباه می کنید، این متنها بصورت تصادفی از لیست تبلیغات ایمیلی لود می شود.

برای این منظور کافی است قبل از هر چیزی یک فرستنده ایمیل (مثل فرستنده های ایمیلی که در قسمت ایمیل درست می کنید) در قسمت تبلیغات ایمیلی>تبلیغات>تنظیمات تعریف کنید سپس به تب تبلیغات در همین قسمت رفته و متن تیبلغی خود را وارد کرده و مشخص کنید که در ابتدای ایمیل قرار بگیرد با انتهای ایمیل. نکته جالب این سیستم اینست که می توانید تبلیغات متفاوت برای گروههای مختلف ارسال نمایید. و همچنین مشخص کنید که این تبلیغات بصورت تصادفی ارسال شود یا به ترتیب.
اینگونه تبلیغات کاربرد زیادی دارد مثلا اینکه می خواهید امکانات محصول خود را زیر ایمیلهای ارسالی به یک گروه خاص ارسال کنید یا اینکه گفته های بزرگان را زیر ایمیلهای خود ارسال کنید، کافی است این گفته ها را یک بار وارد کنید پس از ان سیستم بصورت اتومات آن را به گیرنده خواهد رساند. همچنین گزارشات این سیستم به شما در بهینه سازی سیستم تبلیغاتی بسیار کمک خواهد کرد.